Subwoofah Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 så bilen din på messa.. Kjempe pen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Bra bilder av veldig fin bil :) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Tusen takk Kid-A... :dude: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Siden bilen ble importert av meg fra Sverige ifjor, må bilen inn til biltilsynet for godkjenning... :eek: Så nå ble det litt jobbing igjen... doh Har oppgradert fjærene fra Golf1 til Audi 90 (hardere), byttet alt av bremser bak og bremseslanger foran, samt et endeledd som ble lei av at vi drev og bytta fjærer hele tiden... :rolleyes: Onsdag er den store dagen, først skal jeg ned på Bilens Eksosanlegg og få dempet lyden, den bråker litt... Sette på ei større potte som demper mer og få løftet anlegget enda nærmere karosseriet... sombrero Det som blir spennende er hva de sier om sideblink, om de godtar Tüv-dokumentasjonen min fra typ 81 (min er typ82) på fjærene og om hjulene blir godkjent på bilen... grøss og gru... notin Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Idag hadde vi et lite garasje-treff i regi av VACN... :) Der var også en kompis av meg, som til daglig jobber som fotograf for Gatebil. Og da ble de seff mere bildetaging... I diverse rare vinkler, se selv.. doh Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Ja, jobber nok ikke daglig i Gatebil, men på treffa og noe strøjobber. Her e resultatet av turen i bagasjerommet. Er ikke noe serlig fornøyd, noe som skyldes at vi trilla på grusvei, humpete og vanskelige forhold. Men Håkon, vi tar d igjen seinere isommer;) Bedre og mer spennende utsnitt tar vi da oxo... Daniel Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Mektig bil; mektige bilder. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ekstremt tøff bil... stod og digga den på Motorfestivalen, sammen med den gule Roccoen ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Da har jeg vært på BIltilsynet med bilen, det gikk egentlig greit. Han kikket på følgende ting: Senkesettet... (setter på orginalt igjen) Sideblinklys... (det kommer ikke på tale) Har en plan... :p Så måtte jeg ha dokumenter fra importtør (ECE-Doc) gjeldene avgass, støy, styring, bremser, og kollisjonssikring. Dette skal Møller ha 2000,- kroner for... :fingers: Men det ser ut som om der blir skilter iløpet av sommeren... Eneste som er no dritt er at jeg får "nye" skilt med nytt reg.nr, det var ikke å få nummer fra en bil som var 1975 modell og kassert... Så BD-skilter blir det desverre.... Potitt-Norge az... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Så du fikk ikke lov å fjerne sideblinkers? Trodde det var lov på så gamle biler jeg... da er det jo ikke snakk om at jeg får lov å fjerne dem på Golfen :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Du får godkjent bilen uten sideblinkere, det eneste du trenger er dokumentasjon. Så lenge bilen har blitt levert orginalt Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg