Gå til innhold

Tromsø/troms: Post bilder av bilen(e) deres

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Syns det e ganske okey bilfotografering,lite,lett,god skjerm,lett å trikse med lengre lukketider,bra eksponering,bra kvalitet på bildene osv.

 

Hmm...lyd fra dasjen,hakke hørt det.

 

 

Gi meg 3 gode grunner,audifan! ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uff.. e36 `?

uff... BMW :rolleyes:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja æ e klar over d.... Men æ finn mæ jo faen ikke nåen ting...

Den nyeste A4'en... nyyydelig bil ;) f.eks...

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo akkurat det jeg har sett etter den siste uka! :) :) Det er jo på HØY tid å begynne med planlegginga for vårmønstringa ja! Nå som jeg nesten var på vei å gi opp hele bil miljøe i tromsø siden ingen tar initativet til å få til noe treff så ser at det blomsterer jo! Flotters! Er på høy tide med BIL MILJØ i Tromsø også. Ikke bare masse fine biler som kjører sirkler rundt hverandre.

 

Når det gjelder sommer felger vurderer jeg selv å bytte om. Eneste er jo at det kan forsatt komme snø og det vet man aldri når skjer :( Vet ikke om andre ser det på samme måte ? Hadde også vært litt greit om det hadde tørket litt opp før man sku ha ett streetmeet til med tanke på hvordan bilene så ut på forrige meet. Jeg hadde vasket bilen min før jeg kjørte avgårde til forrige treff, men på veien bort ble den rimelig skitten. Noen komentarer angående dette ? Ser ihvertfall fram til vårmønstring 2005! Tipper det blir mye fine biler å se til sommern yodude

 

Benytter anledningen til å legge ut bilde av bilen min:

1.jpg

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ha streetmeet ved en eller annen vaskehall;) da slipper dere det problemet

 

Ikke dumt forslag, men må omså bli i Breivika. Noen forslag? Kan jo enten parkere ved Statoil fordet om jeg trur det kan bli trangt, eller evt parkere på kaia der cruise skipene legger til?

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si i fra,så kan vi finne en passende dag,så kan vi ta kjørebilder!helt gratis! notin

 

PS:Er jo ingenting som er penere en kjørebilder...

 

Hay! Skal ikke se bortifra at du blir nødt å ta litt "farts" bilder til våren/sommer :)

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt forslag, men må omså bli i Breivika. Noen forslag? Kan jo enten parkere ved Statoil fordet om jeg trur det kan bli trangt, eller evt parkere på kaia der cruise skipene legger til?

 

 

som opplysning så er kaia sperret av.. med bort og greier...eneste e me tollpost men der e det trangt..

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår