Gå til innhold

Tromsø/troms: Post bilder av bilen(e) deres

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er min bøtte med skam. Roten og årsaken til all min bitterhet, sorg og tårer

 

 

 

Hahaha,har du planer om nytt bilkjøp?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha,har du planer om nytt bilkjøp?

Klart, men det blir ikke med det første iallefall. Kanskje jeg kjøper en 1500-kroners Volvo 240 til sommeren, eller jeg bare beholder Accorden i fungerende stand ei stund til, eller jeg selger den og kjøper ingen ny bil - nå er jeg jo vant til å være uten og det går "greit nok" (se tidligere problem med at girkassen gikk i to biter). Årsaken til denne tilbakeholdenheten er at jeg må samle kapital til en nogenlunde presantabel snøscooter til neste vinter; eventuelt gi Exciteren jeg har ei overhaling. Jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert, men nå for tiden må jeg prioritére - enten ett greit kjøretøy og et vrak, to som såvidt er i fungerende stand, eller legge all innsatsen på bare én av dem (bil vs. snøscooter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel ikke ann å laste opp bilder fra HD'en og rett inn på forumet, men her er nå en link til VACN-siden: Audi 200

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, seff. :rolleyes: Begynte vel og bli rimelig trøtt i natt zzzz

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.156 = Iver ? ?

 

 

Hehe,neida,er ikke Iver.

Men vet hvem han er,hadde en rød sw,med 18" tsw pace felger.

Nå har han en gtv 3 liter kompressor.

Kjenner du han?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg både er fra Tromsø og skal kjøre en tur dit i sommer samt muligens flytter hjem om ikke så veldig lenge avh. av arbeide så tar jeg meg friheten til å legge ut bilde av min og ;)

 

Rett etter lakkering, er nokså mye lilla pearl i lakken, vises bare ikke så godt her. Er forøvrig en G60

 

side.jpg

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nei har ikke sotte på den... nei..

 

grei motor.. men ekke akkurat etter min smak det chassie.. men men,,,

 

Kor i troms e du fra?

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår