Gå til innhold

Kadett B Rally -72 m/store bilder

Ranger emnet


kadettcp

Anbefalte innlegg

Skal hente meg NY bil i påsken :) Kadett B rally 19S, en drømm går i oppfyllelse YES

 

1cecc4c1.jpg

 

Trenger en real vask. har stått i en låve i MANGE år.

 

RALLYINTRER.jpg

 

Her komme det vel en lettere frisert 2.2 m doble 48mm (blir å lagre orginal motoren trygt å godt :) )

 

RALLYMOTORROMM.jpg

 

må få på no andre felger, breie 13". skifte ut farts stripene på bilen, få på rally merkene+++

bilen er ikke strøken, men jeg er ikke no snåbb så jeg får kjøre med den som den er en stund.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var skikkelig tøff, ser potensialet, hva er planen? original?

 

litt senking med litt store felger, med litt performance deler og originalt utseende hadde vært rått.

blir bare breie felger/dekk, utvendig. en lettere frisert 2,2 m doble forgassere.

.muligt no sparkostoler+bur.trenger ikke mere på en slik bil :)

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hver sin smak men jeg tror faktisk jeg hadde holdt den orginal, så jo ikke ut som den var brukt opp på bildene i alle fall.....! hva ligger sånne biler på???

priser varierer på vilken stand bilene er i. min koster meg rundt 27 000.- m frakt, ferdig reg. den blir i (orginal) stand.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
er noen timer med opp pussing der og ja...

ja det er d om jeg skal ha den strøken :) men det blir den nokk ikke m det første nei. det skal ikke være noe rust på den, heldig hvis :)

men det blir å ta en real vask i første omgang,så blir det andre felger . så får vi se til neste vinter m litt opp pussing da. det blir å ta litt etter litt. er ikke lett å finna slike biler tilsalgs, de jo enten eller i stand å koster sjorta.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Heisann.FLOTT BIL!!!!!!!!!!!!!!! Har sett deg noen ganger på Biri ja. Bra folk tar vare på gamle Kadetter. Går langsomt med bilen min ft. Har fått deler. Kanaler , innerkanaler, dørstolper og litt annet. Får ta meg i nakken og begynne sveisingen snart. Må stelle litt på min gamle Suburban og. Snart EU

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår