Turboboy Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 enkelt og greit.. kjøper deg 200sx og hiver i den sr20det :D enkelt og greit..! en kompis har gjort det og OMG ! gøøyy. så trimmer du den litt i tillegg. Da begynner det å gå!! :D:D:D Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 enkelt og greit.. kjøper deg 200sx og hiver i den sr20det :D enkelt og greit..! en kompis har gjort det og OMG ! gøøyy. så trimmer du den litt i tillegg. Da begynner det å gå!! :D:D:D Sr20 er det S14 motor? Hvis så er, er det kjetil vi snakker om her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Ahh.. Vtec All the lag none of the Turbo - Like waiting for Bad sex. ! <-- Vise ord. vtec er faktisk lagd for å få en flat momentkurve, men siden lyden endrer seg så voldsomt når de høye kammene slår inn virker det som om bilen går så mye bedre. Hvis du ser på feks. dyno sheeten i signaturen min ser du et fint eksempel på dette. Klarer ikke holde en så flat dreiemomentkurve over et så bredt register med en turbobil. 80-100% moment fra 1500rpm-8500rpm. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Klarer ikke holde en så flat dreiemomentkurve over et så bredt register med en turbobil. 80-100% moment fra 1500rpm-8500rpm. Men du greier å få et dobbelt så høyt moment med turbo da. Det er det liten tvil om. :) Det er smak og behag. Jeg liker både det saftige skyvet man har med en turboladet motor, og å ligge å jage med S2000. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Men du greier å få et dobbelt så høyt moment med turbo da. Det er klart, men her var det snakk om "lag". Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Det er klart, men her var det snakk om "lag". Det er ikke så mye lag på en moderne turbobil, men det er vesentlig forskjell fra en sugemotor. Jeg trodde ærlig talt ikke jeg hadde noe særlig lag i bilene mine, men det er en helt annen respons i en bra sugis. Noen liker det ene, og noen det andre. Jeg liker begge deler, hver til sitt bruk. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sr20 er det S14 motor? Hvis så er, er det kjetil vi snakker om her? sr20det er fra s14 ja, gti-r også tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 oki så da er spørsmålet hva er sr20?? motor kunnskapene mine er ikke så veldig gode ennå.. men lærer da:P hehe :) Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 oki så da er spørsmålet hva er sr20?? motor kunnskapene mine er ikke så veldig gode ennå.. men lærer da:P hehe :) Det er 2liter'n som sitter i de nyere SX'ene. Den heter egentlig SR20DET. Den sitter forsåvidt i Sunny GTI-R og noen japanske S13 også,da. :) (Noen små variasjoner på de motorene, men de heter ihvertfall det samme). Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ok nå ble jeg litt klokere så nå kjønner jeg hva de prater om he he... :rolleyes: Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Det er 2liter'n som sitter i de nyere SX'ene. Den heter egentlig SR20DET.Den sitter forsåvidt i Sunny GTI-R og noen japanske S13 også,da. :) (Noen små variasjoner på de motorene, men de heter ihvertfall det samme). nei SR20DET er med turbo .. den morsometse SR20 er uten turbo Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 he he oki.. man må jo ha turbo da :P :cool: eller no.... :rolleyes: Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 sr20det + 12k,- =289hk målt på rulle ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 høres ut som du har bestemt deg for en 200sx jo :P vel .. en S13 med turbo koster ikke mye .. er en på finn.no til så lite som 60.000 mens verstingen... S14a med turbo da må man over 200.000.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ja lysten på 200sx er stor nå ja,så det kan hende jeg kjøper en sånn en... Har liksom en type styling som jeg vil ha. og har sett på flere forskjellige typer av både honda og 200sx og sxn passer best... :) Også som folk sier her så er det sx som er mest sprek og hondan er liksom en sånn cruise bil.. og jeg vil kjøre på bane.... hi hi :cool: ;) aneglsmili Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.