Gå til innhold

nissan 200sx eller en honda civic kupe??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

det er mange bra biler der.. :) og må si bilen din er kjempe kul den jhs =)

Takk for det ;) Må jo bare legge til at Civic er vel ikke noe mer "ricer" den enn noen annen bil, er jo hva man gjør det til selv som bestemmer det. Vil ikke tro du finner en annen bil enn Civic som du finner så mye ettermarkeds deler til, greit nok det finnes mye til 200sx også, men finnes nok mye mer til Civic. Derfor er det alltids mulig og bygge noe som ingen andre har. Er ingen krav om og montere samme styling og lexus lykter som "alle" andre har...

Og du som kommenterte "civic svingen" på gatebil, sett like mange 200sx'er ved siden av hvertandre og se om du får så mye bedre resultat da... Ser vel rimelig like ut de også da :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er det en del Honda'er:

men synes det ikke er fryktelig mange spreke 200sx'er heller, jeg har enda til gode og bli frakjørt av en, møtt en som gikk likt, men ikke en som har gått bedre... ;)

 

Men alle uten unntak kjørte jo fra deg på Stagedrive. ;-)

 

Rett frem er kjedelig da..

 

Edit: ikke deg, men bilen din da.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker 200sx'en pga den er mer skjelden, civic vokser på trær.

 

fler gode punkter er jo,

 

RWD

forholds vis sprek

fin både med og uten styling

trenger bare fete felger for å bli tøff

turbo <3

lett å trimme

du blir sexy med en.. haha ;)

++

 

 

jeg er ikke noe spesielt japse fan, men nissan'ene er fine syntes jeg

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en del Honda'er:

http://www.hondashowoff.com/gallery.php?action=list&make_id=1&model_id=2

 

Vil vel ikke påstå at en orginal S13 går noe bedre enn en orginal Civic VTi akkurat... Vet det er mye civicer med styling og lite motor, men synes det ikke er fryktelig mange spreke 200sx'er heller, jeg har enda til gode og bli frakjørt av en, møtt en som gikk likt, men ikke en som har gått bedre... ;)

 

 

??? Da har du ikke møtt mange 200'er... doh

 

 

 

Ps: http://www.Badgerbadgerbadger.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fy faen, kjøp deg 3Civic VTI! en orginal 200sx går faen ikke bedre..

 

Ekke mange lakna 200'n trenger for å dra den i hvert fall... Hvis det du sier her er sant i det hele tatt da... Og man må legge ned en go del spenn hvis man skal trimme civic, for samme spenn kan man komme myyye lengre med en 200sx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår