andeey Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det er sikkert radiatoren i varmeapparatet som har begynt å lekke litt. Jeg tok en hurtig midlertidig rep. ved å helle radiator tett i kjølevannet, funket om bare det, men det beste er nok å skifte den med tiden. Dashen må ned:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det som er så merkelig var at i dag trykktestet jeg kjølesystemet, men både jeg og kameraten min klarer fortsatt ikke å finne en eneste lekasje... Å hvis det kom fra varmeregisteret er det ikke litt merkelig at det ikke er noe på gulvet fremme?? Begynner å lure på om dette er noe forrige eier har sølet jeg... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Det som er så merkelig var at i dag trykktestet jeg kjølesystemet, men både jeg og kameraten min klarer fortsatt ikke å finne en eneste lekasje... Å hvis det kom fra varmeregisteret er det ikke litt merkelig at det ikke er noe på gulvet fremme?? Begynner å lure på om dette er noe forrige eier har sølet jeg... Om det er vann (og ikke kjølevæske) kan vannet komme enten fra en utett dørpakning, utette pakninger rundt baklysa eller utett pakning rundt bakluka. Sjekk om matta i bagasjerommet (denne fortsetter under baksetet) også er våt. Sjekk også reservehjulsbrønnen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Nå skrev jeg vel at jeg hadde målt vesken jeg fant til å tåle rundt -50!! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Noen som vet om dette er riktig insugsmanifoil pakning til 1,5 min eller? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 ser slik ut ja det hulerommet som går oppover er til vann fra innug inn mot toppen.. kjekt at den er tett og vettu ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Funker det å putte midtkosoll i min Golf som ikke har det?? Er det mye jobb isåfall?? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kunne noen har fortalt meg hvordan jeg på best mulig måte fester de svarte listene nede på kanalen? Den har gått løs foran ved forhjulet... Under den er det et hvitt feste men det er ikke bare å trykke den på igjen! Hjelp!! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Du må "vippe" den på... først kjører du den innunder festet nede, også trykker du den på øverst. Sånn gjorde jeg det da min var løs iallfall :) Og ang. midtkonsoll så funker det helt fint å putte det i en som ikke har det fra før. Jeg gjorde det. Du fjerner bare ramma rundt girspaken som er der fra før, (Og selvsagt "posen" rundt spaken også). Deretter dytter du bare midtkonsollen på plass og skrur den fast. Min måtte dyttes godt innunder før jeg fikk skrudd den i festet, bruk musklene :) Så fester du "posen" til girstanga igjen på midtkonsollen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kunne noen har fortalt meg hvordan jeg på best mulig måte fester de svarte listene nede på kanalen? Den har gått løs foran ved forhjulet... Under den er det et hvitt feste men det er ikke bare å trykke den på igjen! Hjelp!! Bytte det hvite festet kanskje;-) Koster vel enn 5-6 kr pr stk. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Bytte det hvite festet kanskje;-)Koster vel enn 5-6 kr pr stk. Der sa du noe vesentlig altså!! :) Å Laaars ble veldig bra med den midtkonsollen altså! Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Kunne noen har fortalt meg hvordan jeg på best mulig måte fester de svarte listene nede på kanalen? Den har gått løs foran ved forhjulet... Under den er det et hvitt feste men det er ikke bare å trykke den på igjen! Hjelp!! Først spør jeg hvodan jeg skal få satt på denne listen... Nå vil jeg ha den av! Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det på best måte? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Først spør jeg hvodan jeg skal få satt på denne listen... Nå vil jeg ha den av! Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det på best måte? Lirk den forsiktig av, trinn for trinn med en bred, flat skrutrekker. Det er ca 30cm mellom hver klips. Prøv å stikke inn trekkeren i nærheten av klipsene, så unngår du å bøye lista (den er ekstremt ømfiendtlig). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Ja ømfindtelig er den.. Tror kanskje jeg var litt uforsiktig ø bøyde litt for mye.. Et spørsmål til hvordan skifter jeg de festene som er under? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Ja ømfindtelig er den.. Tror kanskje jeg var litt uforsiktig ø bøyde litt for mye.. Et spørsmål til hvordan skifter jeg de festene som er under? Du drar dem ut med f.eks. en spenntang. Om du er forsiktig kan de brukes om igjen. Er bare å dra ut splinten midt i før du setter inn klipsene igjen. Men de er null problem å få tak i nye hos "der VW-Heini" Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg