eiriklh Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ja har noen flere planer for interiøret :), driver å lager sidepaneler i glassfiber, men det har jeg lagt litt på is intill jeg får komponentsett. Skal lage no greier på midt konsollen også. Må vel skaffe meg no fetere stoler etterhvert, men det koster så jævlig må jo ha sånne med fremvippbar rygg.. tenkte kanskje å ta å modde no stoler fra en annen bil slik at de passer poloen, noen forslag til hvor jeg kan finne noen fete stoler som ikke koster skjorta ? Ellers har jeg lagt opp kabler til anlegget + at jeg har montert bakluka med solenoid kit (bilder kommer) Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 haha. kor stor motor sitter inni der da?? var litt stili det skal du ha. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hvor får du kjøpt slike gulvplater?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vet om sånne fake greier, matter i plast, med alu. utseende, 500-600kr for 4matter hvis jeg ikke tar helt feil. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 sitter bare en 1,3 på 56hk eller noe:P, men har planer om g40... ang. gulvet kjøpte jeg en plate av en bekjent som driver med metaller. Betalte vel 600kr for 2 kvadrat. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 lenge siden sist, her er noe av det som har skjedd siden da: laget bryter panel kjøpt litt stereo (pioneer spiller, perless resolution 6" frontsett og dynabell 4*80 wrms forsterker) lagt opp kabel til bilstereo, og montert det midlertidig. begynt å støpe bakfanger ferdig med bakluka her er noen bilder: begynnt å lage dørpaneler. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 syyyyyyke tid det der ser ut som et dødstøft prosjekt!!! Lakker du selv? Har lyst å prøve meg med litt glassfiber, men trenger prosjektbil først Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 dritt tøft prosjekt du har på gang. blir spennende å se framover. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 lakkerer selv ja, har bare en sån jalla sprøyte fra biltema enda, men tenkte jeg skulle kjøpe meg en hvlp sprøyte når det begynner å bli på tide å lakkere mer. det var bare dette med penga:P Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Stor kompressor? Fadern har en rimelig 25L trur jeg, funker bra til spikerpistol :) Men med rette sprøyta bør man vel kunne lakke både det ene og det andre selv med den kompressoren? Tenker ikke på hellakkering :P Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Vet om sånne fake greier, matter i plast, med alu. utseende, 500-600kr for 4matter hvis jeg ikke tar helt feil. mobilsentrum har det til 220kr+frakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ja er G40'en montert nå da? Eventuelt noe annet skjedd? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hei, bra noen følger med :), har ikke skjedd så veldig mye på en stund, gikk litt lei all sparkling og dilling en stund pluss at jeg har jobba mye. Men har begynnt litt igjen nå, har begynnt å bygge ny basskasse pluss at jeg har gjort litt mer på dørpanelene. har også fått montert opp forsterkeren. På søndag reiser jeg til tyskland, så satser på å få kjøpt en del snaks der (rs2 front, m3 speil, emblemfrigrill for å nevne noe :)). basskassa Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har du mekka mye før eller?ser ut som du kan ein del.... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Ikke så veldig glad i M3 speil at det gjør noe men det regnet du kanskje ikke med heller... Men hvorfor dra ned til Tyskland uten å komme hjem med en G40 motor da? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg