Gallagher Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 skal du ha på små fangere ? synes det ser best ut jeg, men fordelen er jo det at hvis du vil over på 90 fangere, så kan du jo kutte bort hele bakplata under gulvet.. slipper litt vekt og en skikkelig rustoppfanger.. gjør ikke noe spes for stivheten heller.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 skal du ha på små fangere ? synes det ser best ut jeg, men fordelen er jo det at hvis du vil over på 90 fangere, så kan du jo kutte bort hele bakplata under gulvet.. slipper litt vekt og en skikkelig rustoppfanger.. gjør ikke noe spes for stivheten heller.. Nei, dette blir nok en bil med 90-fangere, hadde jeg skulle hatt små fangere hadde jeg ikke breddet bilen med stål eller plastikk, og jeg hadde heller ikkje skiftet til monovisker eller sideveis panser. Mange ting som hadde blitt gjort annerledes da. Men jeg kommer nok til å ha plate der bak helt ned, jeg har ikkje akkurat den type motor som trenger mindre vekt i bakenden av bilen. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Nei, dette blir nok en bil med 90-fangere, hadde jeg skulle hatt små fangere hadde jeg ikke breddet bilen med stål eller plastikk, og jeg hadde heller ikkje skiftet til monovisker eller sideveis panser. Mange ting som hadde blitt gjort annerledes da.Men jeg kommer nok til å ha plate der bak helt ned, jeg har ikkje akkurat den type motor som trenger mindre vekt i bakenden av bilen. hehe well jeg synes tråden hadde rammlet så langt tilbake. er vel på tide å få en oppdatering snart ??? hva gjør du, hva har du gjort ??????? happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Han har handlet seg Happich-vinduer ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Happich<3 Blir det første i Norge? I farta kan jeg ikke komme på noen andre som har det.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg hadde det..Helt til jeg solgte de til gragaasa..Eller, de ligger her enda, men jeg sender de snart i posten :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 happich vinduer ja.. oisann.. dette prosjektet hadde bare blitt über-rått med små fangere :) å kom igjen da :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 NEEEEEEEEEEEI;/ Happich viinduene mine;) Neida, tror nok de kler denne bilen bedre enn min;) Kom med bilder så fort "somlekoppDANNA" får sendt pakka da;) hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Han har handlet seg Happich-vinduer ;) Spør sikkert UTROLIG dumt nå, men hva er det? well Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=39644&highlight=happich Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Happich<3Blir det første i Norge? I farta kan jeg ikke komme på noen andre som har det.. Mange som har hatt det du. Jeg har hatt det selv siden Mai i år, bare at det ligger i Tyskland ennå. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 well jeg synes tråden hadde rammlet så langt tilbake. er vel på tide å få en oppdatering snart ??? hva gjør du, hva har du gjort ??????? happyhappy Oppdateringer kommer, skulle legge inn noe i går, men fant ikkje kabel til kameraet! doh Fikk tinnsparkelsett i går, så på mandag/tirsdag begynner jeg å bredde skjermene forran. Har kappet bort nedre bakplate, og ny er klar for innsveising etter jeg har sandblåst rusten. Fikk låne et ubrukt lite sandblåsingsapparat på ubestemt tid! Det var ikke en gang pakket ut eller montert og hadde til og med den lille "gratis prøven" med sand liggende i pakken:D Får ikke gjort noe på bilen i helga ettersom jeg skal ut på tur frem til mandag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 happich vinduer ja.. oisann.. dette prosjektet hadde bare blitt über-rått med små fangere :) å kom igjen da :) Hehe, skal tenke hardt på det i løpet av de neste vintermånedene, så får vi se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Om du eller noen andre trenger deler?;) *plystre* http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40627 Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Oppdateringer kommer, skulle legge inn noe i går, men fant ikkje kabel til kameraet! doh Fikk tinnsparkelsett i går, så på mandag/tirsdag begynner jeg å bredde skjermene forran. Har kappet bort nedre bakplate, og ny er klar for innsveising etter jeg har sandblåst rusten. Fikk låne et ubrukt lite sandblåsingsapparat på ubestemt tid! Det var ikke en gang pakket ut eller montert og hadde til og med den lille "gratis prøven" med sand liggende i pakken:D Får ikke gjort noe på bilen i helga ettersom jeg skal ut på tur frem til mandag! utruligt kult prosjekt. lyst å bredde min bil i samme slengen og sveise litt??:):):):):) har du kjøpt tinnsparkelsettet hos gasolin?? eg fekk mitt tidlegare i veka såg ganske bra ut. ett par tresleiver og ett par blystenger. fin såpa fekk eg og med men funka dårlig:):) stå på:) yodude Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg