Gå til innhold

Prosjekt: Golf 2 VR6 med ABV blokk

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

  • Svar 803
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo "bare" bagasjeromsgulvet som må heves.

 

Nja, har du prøvd å montere midtkonsoll fra en vanlig golf i en syncro?

Det går ikke! Tunnelen på syncro er større, de siste modellene hadde av golfen hadde samme tror jeg. For rust sin 91 G60 hadde samme.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med info/meninger eller vet om syncro systemet fra golf 3 vr6 passer på golf 2, med tanke på akselavstand osv? Har lest i diverse blader osv at de fleste har brukt rallye syncro når de skal ha syncro på vr6 i toer golf, men at dette har medført mye jobb med ombygging av systemet.

 

Jeg siterer bilbladet The Golf: "Transmission: Complete Golf Rallye Syncro drivetrain including five-speed gearbox in modified Mk3 Golf VR6 bellhousing, rebuilt transfer box, rebuilt propeller shaft and rear axle, Rallye driveshafts, whole system powder coated or chromed."

 

Burde det ikkje være enklere å tilpasse syncro systemet fra golf 3?? Eller er jeg helt på bærtur her? :confused:

Og, siden vi snakker om syncro her, så er det ingen som har kunnet svare meg helt sikkert på dette!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir bare betre og betre:)

kommer luftrillana fra transporter??

satt faktisk i garasjen idag og lurte på om eg skulle sveisa igjenn alle hulla i front plata og no ser eg korleis det blir og det ser SMOOTH ut:):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår