Rydin Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Nå går den netcom reklamen igjen. Den hvor 3 gutter kjører og digger musikk (eller bass da egentlig), og sjåføren ber passasjerene om å bytte plass. Lurer på hva slags bil de kjører. Er det en eller annen vw? Scirocco? Eller er jeg helt på jordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 er vel en scirocco ja :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Den bilen har vi diskutert før, da kom vel noen frem til at skiltene er falske og at bilen (og reklamen) sannsynligvis ikke var norsk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bilen var afrikansk, skiltene var fra en norsk pv. Spillt inn i afrika osv osv Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 for ikke så lenge siden lå jeg bak en slik en igjenom bommen ved travbanen i tønsberg, han skulle prøve et gammelt trix og la seg laaangt ute til høyre for "ikke" og bli registrert i bommen, han hadde nok ikke vurderings sansen i orden, for han smalt i auto vernet så gnisten sto... sikkert skikkelig lønsomt og smelle hele sia på bilen for lusene 15kr.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 I Afrika? Er det ikke grantrær eller noe langs veien. Er det sånne trær i afrika? Finnes den gamle tråden her et sted fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det ser litt ut som en gammel passat da.. Ser også ut som sjåføren dytter i revers istedenfor første gir når han starter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eflak Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 ser jo ut som en feeeet scirocco for min del, skulle gjerne hatt en slik en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det er en scirocco... Og han setter sikkert bilen i revers, siden det er lenger vandring med spaken, så man virkelig skal få følelsen av at han hiver bilen i gir. :rolleyes: Men det er ingenting med den reklamen som minner meg om Afrika da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 afrika er ikke bare øde sandsletter vettu :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det er faktisk ganske vanlig å spille inn Norske reklamer i Afrika, er mange reklamer som blir spilt inn der. En reklame jeg stussa på for en stund siden var når Passatmodellen som er nå avr helt ny, og det gikk reklame for den. Da var rattet på Passaten og på Rekorden(?) som var med i reklamen på feil side, mens begge bilene hadde Norske skilt. Det var en reklame med en mann som bestilte taxi til hunden sin for han ikke ville ha den i Passaten og noe slik. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Den tøffeste er jo den "nye" VW reklamen med han som er på fotballkamp eller no og har feilparkert. Og når vi får se den nye Golfen etterpå så står det en STRØKEN gul Golf mk1 ved siden av :cool: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Ja, la merke til den strøkne Golf mk1'en jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 I Afrika? Er det ikke grantrær eller noe langs veien. Er det sånne trær i afrika?Finnes den gamle tråden her et sted fortsatt? Jeg lover deg! Hadde du våkna opp i Sør-Afrika etter ei skikkelig fyllekule, så hadde det gått lang tid før du hadde skjønt at du ikke var i Norge. Been there, done that! Det er utrolig mye som er likt med vår antur og miljø. De snakker bare litt rart der nede... sombrero Mvh Glenn RSA Løvver... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Det er faktisk ganske vanlig å spille inn Norske reklamer i Afrika, er mange reklamer som blir spilt inn der. Jepp, bla Cubus reklamene med alle de barna, og den med de damene som danser rundt er spillt inn i Sør-Afrika. De ungene som danser rundt på den broen, det er tatt opp midt i sentrum av Cape Town. Den brua stopper midt i lufta, ble aldri ferdigbygd... Been there, done that... Ok, jeg DANSA ikke på brua da... men under... Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg