a32 Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har ikke målt trykkfalle over den nye IC'n. Men det hadde vert interesant ja. Får vel dra fram go-måler'n igjen (den som er fastmontert i bilen er nok litt u-nøyaktig) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex S13 Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Morsom bil! Blir nok bra detta! Er nok lurt å ikke "ta`n helt ut". Er så kjedelig å rase ting! dyrt å bygge opp igjen også veit jeg:) Siter 90`Nissan 200sx S13 71`Austin clubman mini 96`Opel Astra frue-edition (sånn med to dører for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Har helt glemt denne sia nå jeg... ooops... Kjørte på Rudskogen i går (lørdag 29.juli). Beste tid ble 1.10! Utrolig moro! Og enda er det stort forbedrings potensiale i både bil og fører! Filmsnutt beste runden: http://home.chello.no/~maria/s13_rudskogen_290706.mpg Hjemmesia: http://www.home.no/maxmekker/200sx.html Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greger1987 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 vært litt lite oppdateringer? ikke siden oktober 2005... men bilen virker da ganske grei den:) handler vell mer om kjærlighet, en og bli fort ferdig når man bygger bil da men:) det som er viktig etter min mening men vil ha mer updates etter som jeg nå har sitti og lest igjennom, og syntes det var spennende:) Siter Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 vært litt lite oppdateringer? ikke siden oktober 2005... men bilen virker da ganske grei den:) handler vell mer om kjærlighet, en og bli fort ferdig når man bygger bil da men:) det som er viktig etter min mening men vil ha mer updates etter som jeg nå har sitti og lest igjennom, og syntes det var spennende:) Det har vært flere oppdateringer på hjemmesiden, men jeg hadde glemt denne tråden i Bilforumet... Ja det er ikke hvor raskt man bygger opp en bil som teller, men resultate ;) Skulle gjerne gjordt det litt raskere, men har ikke all verdens med tid og penger, så det tar sikkert ett år til, eller to... :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg