Rally Koffen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 genial bil, synes du burde bøffa de borbet felgene av han kammeraten din ;) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 genial bil, synes du burde bøffa de borbet felgene av han kammeraten din ;) Var en del ting som talte mot de felga også: de er tunge som bly, har feil innpress så de stod langt inn!! OG ikke minst at det er solgt :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ja i går var det en merke dag. Kanlen er på plass igjen!! :D Mangler å helsveise skjøter og litt tilpassing i front og bakkant. Håper det ikke blir så mange dagene til den er nede på hjula igjen nå. Har fått tak i et sett bbs 6,5x14" med vinterdekk også. De trenger en vask men er ganske hele og pene: Forresten noen som har noen gode forslag til hva salgs understellsbehandling jeg kan bruke? Det som er der fra før av er strukturert og motstandig mot steinsprut og liknende. I skjøtene hadde jeg tenkt å bruke Hagmanns karosseri-kjitt, men det ble hardt og sprøtt :( Noen andre som er litt mykere? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hehe... du driver med akkurat det samme prosjektet som jeg har forhåpninger om å begynne med om ikke så alt for lenge! :) så jeg får vel følge med å se om jeg lærer noe :) Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hehe... du driver med akkurat det samme prosjektet som jeg har forhåpninger om å begynne med om ikke så alt for lenge! :) så jeg får vel følge med å se om jeg lærer noe :) Hehe.. tøft. Gleder meg til å bli ferdig, går litt treig her om dagen :( Fortell litt om bilen din da. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hehe.. tøft. Gleder meg til å bli ferdig, går litt treig her om dagen :( Fortell litt om bilen din da. Hilsen Trond kan fortelle så mya at du blir grønn bare jeg får skaffet meg en ;) :P Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Lest gjennom alt nå. Ser bra ut!! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Lest gjennom alt nå. Ser bra ut!! :) Takk for det :) Har fått rota meg til å grunne der nå. Ser ikke så bra ut, men skal vel antakeligvsik prøve å få litt orden på det til våren. Haster egentlig litt da den skulle vært på eu-godkjenning i november. Før den er klar for det må jeg bytte fjærer og demper, frontrute og frontlys. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 stilig proskjet. mange hk snakker vi i bilen på hjula?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Her er noen bilder som lå på kameraet. Deler av den gamle kanalen: Ferdig sveisa og slipt: Kanalene fra veng var selvfølgelig for korte og måtte forlenges med 1 cm. Skal si jeg ble lang i maska når jeg testa med skjermen første gang å så at den kanten skjermen skal ligge mot bomme greit! Her er grunninga på: Per-Henrik: Er nok ikke mange nok til å skremme noen gitt :) Er rimelig sikker på at den har vært innom MK-motorsport engang i tida, men om motor'n har fått noen godis deler er jeg usikker på. Forrige eier porta toppen og slipte litt på baksiden av ventilene, men det er nok ca de 184hk bmw skryter minus de som har gått av med pensjon gjennom årenes løp ;) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Har også fått tak i 2 stk Stilauto felger i 8x16" med et15. Synes det passer bilen veldig bra, men de trenger desverre litt stell. Noen som har noen tips for å få litt skikk på dem igjen? Hilsen Trond Poler opp kanten og lakk opp senter! Det blir sikkert kjempefint! Er jo ikke sikkert du trenger å lakke senter engang, så ikke så ille ut på bildet... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 mr.jenssen: Ja var noe sånt jeg tenkte på. Er bare usikker på hvor lett det er å få bort hakkene der lakken har sprekt og det har begynt å irre(eller hva nå alu gjør). Resultatet av ei polering vil vel bli best visst felgen spennes opp i dreibenk. Slipinga blir vel mest jevn da? Noen som har gjort noe sånt før? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Bare å bruke grovt grovt papir til å begynne med for å ta skadene. Du jekker bare opp hekken og setter bilen i gir...med felgen på...og starter bilen...bytter bare hjul etterhvert. Kjøp endel våtslipepapir, sett en vannslange bortpå med svakt trykk, så du hele tiden har rent vann og begynn grovt, gå finere og finere, og avslutt med autosol. Skal gjøre dette med mine...jeg har dog litt mer kant enn du å polere... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Dette blir kjempe bra, artig at du leger mye arbeid i den yodude Planer framover!? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Dette blir kjempe bra, artig at du leger mye arbeid i den yodude Planer framover!? Takker for det, prøver å gjøre det så bra jeg kan. Fjerner til det er hel plate så langt det er mulig. Får nye planer hele tiden, både mer eller mindre gjennomførbare :) Får se hva det blir til etterhvert. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg