Gå til innhold

Trond.S: BMW 528i e28 - bruksrenovering

Ranger emnet


Trond.S

Anbefalte innlegg

Var en veldig artig tur vi hadde på søndagen. Håper kulturelle anton legger ut noen bilder fra s-kombinasjonen på baksida. Det ble jo noen breie der :D Da er vel banesesongen for deg offisielt åpnet. Gleder meg til neste tur.

 

Skjer det noe mer med bilen i sommer da? Eller blir det mest kjøring? ;)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har det kommet bilder som kulturelle-anton (http://www.kulturelle-anton.com/) har tatt på BMW-treffet vi var på i mai, på rudskogen. Bilder fra søndagen da vi var der ligger her. fra side 123 og utover er det en del bilder. Litt moro :) Var en jævlig artig dag!

 

IMG_6323.JPG

 

Likte denne kontraen her jeg.. bra plassering av den lomma. hehe..

 

IMG_6001.JPG

IMG_6002.JPG

IMG_6003.JPG

IMG_6004.JPG

IMG_6005.JPG

IMG_6006.JPG

IMG_6007.JPG

 

:driving

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for skryt gutta! Bilen begynner å bli bra tekninsk nå, men det gjenstår en god del på utseende. Får bare ta det etterhvert.

 

Hehe.. ble litt ivrig og skulle ta et par kontraer utover sletta, men det ble med den ene turen :) Ting bygynte å skje vel brått da gitt. Veldig morro å få kjørt litt med 528'n igjen og da spesielt på banen. Blir nok noen flere treff utover. Akkurat nå står bilen på orginal-stylter på grunn av eu-godkjenning. Lånte det fra 525 isbilen så lenge. Blir montering av senkesettet igjen så snart den er godkjent :)

 

Han godeste Anton tok et noen bilder gitt. Hadde litt sansen for de her selv:

IMG_6063.jpg

IMG_6064.jpg

IMG_6066.jpg

IMG_6067.jpg

IMG_6069.jpg

 

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe, artige bilder! :) Så deg på Rudskogen igår, men fikk ikke tid til å gå bort og slå av en prat. Har så lett for å bli stress når man kjører selv også, men jeg får huke tak i deg neste gang. Hadde vært gøy å komme utpå etter hverandre. :) Har du tenkt deg på 'skogen' flere ganger i sommer?

 

Fredric

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artige bilder! :) Så deg på Rudskogen igår, men fikk ikke tid til å gå bort og slå av en prat. Har så lett for å bli stress når man kjører selv også, men jeg får huke tak i deg neste gang. Hadde vært gøy å komme utpå etter hverandre. :) Har du tenkt deg på 'skogen' flere ganger i sommer?

 

Fredric

Hei. Så deg også men det var litt travelt så vi får ta det en annen gang :) Ble imponert over kjøringa og bilen din! Likte spesielt godt inngangen til langsvingen som du tok mindt nede på deoptstrekka etter å ha sladda hvertfall fra slakter'n. Pent kjørt! Grom lyd i bilen din når den lå helt oppunder turtallsperra :thumb

 

Blir nok flere turer i sommer ja, har ikke fulgt med på hva som kommer nå men finner nok et greit treff snart igjen.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen bilder av bilen fra Bauda-treffet på driftfun.com

 

IMG_7032.sized.jpg

IMG_7037.sized.jpg

IMG_7040.sized.jpg

IMG_7067.sized.jpg

IMG_7094.sized.jpg

IMG_7096.sized.jpg

IMG_7098.sized.jpg

 

Slenger med et bilde av bilen til Rune også, som er et resultat av et uhell vi hadde med gamlebilen hans i vinter. Skal se om jeg finner noen bilde av åssen den ble. Må få takke han for hjelp med deler og motivasjon når det trengs som mest :thanks

IMG_7166.sized.jpg

 

Bilen krenger alt for mye, men jeg er litt redd for å montere stab satg fra m5 da den kanskje blir for lite overstyrt av det kraftige stabstaget foran. Også skulle jeg absolutt fått mer negativ camber foran og noen nye fordekk som ikke slipper så lett.

Det positive er at diffbremsen virker like bra på både min og rune sin etter 2 treff. De er satt sammen på samme måte begge, etter mye kødd for begge 2 i fjor.

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og lest igjennom hele tråden. Virker som om du har tatt godt vare på den stakkars kebabtralla, og gir den en fin blanding av kjærlighet/deng. Sånn det skal være! :D

 

Det står respekt av fiksinga og, det går fremmover sakte men sikkert. Skulle gjerne hatt samme pågangsmot, men bør vel heller holde meg til noe jeg kan, dvs fotografering. :P

 

Men vi sees på andre treff, så får du stikke bortom og pirke meg på skuldra, hvis jeg ikke allerede står i en sving og skyter folk som en madman :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 9 months later...
Så ut som en kjekk bil! Har du kommet noe lengre? Snakka på stag fra M5 oppi her, skjedd noe rundt det? =)
Nå begynner den å bli rimelig strøken :)

 

Har desverre ikke skjedd noe særlig nei. Bilen står egentlig _veldig_ på vent etter å ha blitt tatt av vegen i høst da saltet kom. Det som står for tur er mer rustsveising i bakenden av bilen. Men jeg har skikkkelig leia av å sveise rust så det tar sin tid. Tenkte å bgeynne til vinter'n igjen med denne bilen siden det kanskje blir varme i garasjen til da.

Jeg har også dratt på meg en e30 banebil som har tatt mye tid. Tror jeg kommer til å lage en tråd om den snart også.

 

Ellers takk for hyggelige kommentarer :race

 

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke skjedd noe særlig nei. Bilen står egentlig _veldig_ på vent etter å ha blitt tatt av vegen i høst da saltet kom. Det som står for tur er mer rustsveising i bakenden av bilen. Men jeg har skikkkelig leia av å sveise rust så det tar sin tid. Tenkte å bgeynne til vinter'n igjen med denne bilen siden det kanskje blir varme i garasjen til da.

Jeg har også dratt på meg en e30 banebil som har tatt mye tid. Tror jeg kommer til å lage en tråd om den snart også.

 

Ellers takk for hyggelige kommentarer :race

 

Hilsen Trond

ASL? :pimp

Har du msn? marius4000(at)hotmail.com her..:D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår