Laaars Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Fikk gjort litt i dag også. Ribba bilen nesten 100% innvendig. Eneste som gjenstår er teppet helt forran, men det sitter jo så sinnsykt pga. disse "låseskivene" som holder teppet på plass. Bak pedalene og langt oppunder dashbordet. :( Tar jo evigheter og få de løs... ingen lett måte da? Uansett, sånn ser den ut innvendig nå: Fler bilder her. Utvendig er det ikke gjort stort. Eneste er at jeg har fjerna sidelista som bare var på forskjermen, denne har irritert meg kraftig og bilen så straks bedre ut når denne var borte. Fjerna også alle klipsene til listene. Neste som gjenstår er å tette hullene. Tips her? Bare sparkle masse og satse på at de tettes? Eller sveise igjen? Er vanskelig å slippe inni "søkket" der da. Fortsatt fler bilder her. I morgen skal jeg hente det nye interiøret som skal stå i Golfen midlertidig. Blir HELT annet interiør når den er ferdig. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Se her ja! Dette ser bra ut :) Det kom seg en del når du fjerna den lista på siden. Får vel komme en dag for å se på bilen din nå, og det nye interiøret når du får henta det.. Du får se på golfen min en dag til uka :) Får se om jeg får kjøpt noen deler til bilen min så den klarer å starte i denne kulda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Stilig, hva heter fargen? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Pargasblau - LB5A Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Var å henta interiøret i dag. Gikk enkelt og greit det, etter at jeg demonterte mitt i går og hadde super-peiling!! :D Fikk ikke tatt noen bilder av donorbilen, men det var en nyere Golf mk1 som var helt opprusta. Hull i gulvet mange steder osv. Ble litt nervøs om vi fikk det med oss i "delefrakter'n". En Suzuki SJ413. Men joda, det gikk jo bra. Når man får en hel dinosaurus i en Hyundai Getz så får man et Golf-interiør i en Suzuki SJ413! Trangt ja Men det gikk fint! Vel hjemme Ellers fikk jeg rivd ut siste teppet i bilen, Mangler bare å få ut de ekle asfaltmattene og sånn, og de bittesmå teppene på siden, så er det bare å flytte inn med nytt interiør. Men først skal den få seg en vask inni. Dette blir jo bare midlertidig da jeg satser på et annet interiør med tiden. Skal ikke ha skilter på den før den er ferdig, som kanskje blir til Sommeren 2006. I mellomtiden satser jeg på å få tak i en Jetta mk1 som jeg kan farte rundt i. Dette interiøret blir da flytta over :) (Men dette føler jeg at jeg har sagt før?) Så da har jeg litt å gjøre i kveld :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Jaggu fikk du dytta inn alt i den bilen gitt :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 . Er det ikke 1.5? QUOTE] Ser ut på luftfilteret at det er en HB motor på 1,1L Mellom baklysene dine i bagasjerommet sitter det en hvit lapp med motorkoden. Ta en titt der. HB er 1092 cc HH/HK er 1272 cc 60/55 hk Ta og sett på vakumslangen som går fra tuten på luftfilteret inn under på selve luftfilter boksen, under der, så kanskje den går litt bedre på tomgang også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Eller bare skriv inn regnummer på mekonomen.no da får du opp hvilken motor som sitter i bilen.. En ting er iallefall sikker det er ikke en 1,5.... Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 motorfestet røper også at det mindre enn 1.5l. Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Og i følge mekonomen har "Polo Classic" rett, det er en 1.1. Fæle greier, hehe. Vakuumslangen står i, iallfall nå ;) Orker ikke tenke på den motoren mer nå, den skal ut snart. hehe Men over til noe annet, fikk satt inn interiøret nå. Ble ikke helt bra, da jeg egentlig burde hatt ut dashbord også for å få det ordentlig under der. Men snart skal bilen plukkes i deler så det spiller ingen rolle. Blir en kjøretur eller to først, så skal den demonteres. :) Fortsatt litt småtteri igjen som å feste baksetet 100%, og skru i noen skruer her og der, men ellers er det ferdig. Fikk også med meg midtkonsoll fra hoggern, og det så jo ikke så verst ut med den i!! :) Så nå at førerstolen var langt fra strøken, men den kan bli bra med litt rens / vask. Pluss nål og tråd :) Passasjerstolen var 99% strøken :D Første dørpanel på plass: Teppet på plass Midtkonsollen Og alt ferdig montert: Fler bilder kommer etterhvert! Også over til de triste nyhetene: Jeg fant rust!!!! Jeg levde lenge i håpet om at bilen faktisk var så og si rustfri, men nei. Jeg løfta på de våte asfaltmattene på gulvet ved passasjersiden, og der var det to rusthull. De gikk ikke tvers igjennom så jeg så bakken, de var i øverste "laget", men fortsatt hull. Skal sveises til våren. Men kjipt uansett :( Jeg gleder meg bare til å plukke den fra hverandre og pusse den opp :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 midtkonsolen passa jo perfekt :) Så litt bedre ut også. Sånn rust er kjipt. Min mamma har det på sin 2cv. Men den skal også pusses opp etterhvert! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 midtkonsolen passa jo perfekt :)Så litt bedre ut også. Sånn rust er kjipt. Min mamma har det på sin 2cv. Men den skal også pusses opp etterhvert! :titties: :titties: :titties: Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 :titties: Dette så bra ut! Likte det nye interiøret ditt. Kjipt at du fant rust da :( Men det ÅRNER seg alltid vettu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hvis det er noen trøst så er min verre ;) Er ganske greit når det er midt på gulvet, som hos deg. Det er ikke så altfor store operasjonen å fikse. Verre når det er kanaler inni bildet :/ Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Rust er fæle greier ja. Kjøpe deg nye kanaler og sveise på eller? Ble ferdig med interiøret i dag. Bytta sidepanelene bak, festa baksetet ordentlig osv. Ser at det trenger en vask da... ble fort møkkete igjen :) Baksete og nye dørpaneler. Ble ikke så gærent :) Passasjersetet... strøkent. Trenger bare noen instrumenter her nå, hehe Finito Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg