ZtilongZ Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Alt ordner seg til slutt...! Dette blir fett :titties: Blir vel noen flere turer på meg til Asker når jeg får lappen yodude Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 har den skivebremser foran så er det en 1.3 l ;) Artig prosjekt, du bor i asker? Høggern på skui har 2 energolfer nå, LØP-OG-KJØP....... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har skiver forran ja... hehe. Skui ja, hm, var på Lier hoggern i dag... dårlig med Golf 1 der. Kun en Golf 1 GTI, men det var ikke mye brukbart. Fikk skaffa meg "nye" blinklys til fangeren da, og en girkule :rolleyes: Ellers fikk jeg den til å starte igjen i dag... litt trøbbel med coilen. Som f.eks at en ledning hoppa av :rolleyes: Og nå går den skikkelig... eneste at den bråker. Bilder kommer! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Sånn, hjemme fra fereie... Fin bil du har fått kjøpt deg nå. Er vel bare å si lykke til! Kommer til deg en dag jeg, så jeg kan få se på bilen... Skal vel se på en golf selv til uka (mk2), så da blir jeg vel med i gjengen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 ...Skal vel se på en golf selv til uka (mk2), så da blir jeg vel med i gjengen? :) Oh yeah! :titties: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du er glad i den puppesmilien ZtilongZ? :D Får hive ut et bilde av den tøffe girkula jeg har anskaffa meg... gratis, på hoggern. Siden jeg er i så godt humør. Denne skal selvsagt customizes. Fyller toppen med epoxy eller sparkel og pusser den rundt, og lakker. :rolleyes: Tanken slo meg også å kjøpe en ordentlig Golfball, og gjenge opp og lage fint "gir-diagram" oppå toppen. Kommer ikke til å matche interiør-planene uansett, men det hadde vært gøy. Resultat fra shoppingturen: Blinklysa var hele og fine, i motsetning til mine, der det ene er knekt bl.a. Ellers er det jo litt saker og ting så jeg får tetta bakluka. Fant tilogmed 100% matchende farge (LB5A - Pargasblau) på Biltema. Men jeg føler at jeg har nevnt dette før. Og det fine radiatordekselet mitt før/etter: Trykk for større bilder. Lækkert Også nevnte jeg at den starter og går fint ja. Får se om jeg orker å krabbe under i morgen og se etter eksoslekkasje. Også blir det bare å hente prøveskilter og prøvekjøre vidunderet. Og etter det blir det prosjekt. Full demontering, for så å bygge den opp fra scratch igjen. Egen prosjekttråd og sånn kommer da... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Fet girkule du har skaffa deg! Hehe.. Likte ideen med en ekte golfball, hadde vært litt kult. Og lakkeringen ble jo bra som vanlig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du er glad i den puppesmilien ZtilongZ? :D Hell yeah!... Digger den! :titties: Også nevnte jeg at den starter og går fint ja. Får se om jeg orker å krabbe under i morgen og se etter eksoslekkasje. Bare innse det... du kommer ikke til å krabbe under noe bil i morra... :rolleyes: --------------------------------------------------------------------------- Men til noe litt mer RELEVANT: - Fett med en golfball som girkule da, om ikke annet enn for eksperimentets skyld... - Fikk med deg noen godsaker hjem fra Biltema og Huggern i dag ser jeg :) - Hjalp også godt å shine opp radiatordekselet! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 LaStrada: Takker! Må nesten prøve det med en Golfball, får se. Kan jo bare spørre Niklas om han har en til overs! :rolleyes: Bare innse det... du kommer ikke til å krabbe under noe bil i morra... :rolleyes: Jeg vet det... det er kaldt og hardt. Men som jeg nevnte så har jeg en mistanke om at lekkasjen er ved manifolden. Men etter lydene og dømme, så virker det ikke som det er stort til manifold eller eksosanlegg. hehe :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ingen som trenger interiør? Golf 1 interiør selges Eller en hattehylle, med hull til 6*9"? Selges biiiillig. Selger også de tøffe bremselysene dere ser på bildet!!! BILLIG!!! ;) Selger også noe annet greier: - Blinklys til plastfangere (Det ene er knekt, men kan brukes) - Rotor, fordelerlokk, stift og kondensator til 1.5 og 1.6 - Rotor og fordelerlokk til Polo 1.3 (TROR jeg, kan ordne bilde) - Coil til Golf 1.3 liter (Denne er kanskje lik på alle?) - Viskerarm til bakluke - Viskermekanisme til bakluke - Viskermotor til bakluke Selges billig... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har du fått tak i nytt interiør da? Hvordan? Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 GL interiør Skal hentes på mandag tror jeg. Blir kun midlertidig i Golfen da jeg satser på litt nyere interiør, men i Sommer blir jeg kanskje Jetta mk1 eier også, så da flyttes det over :) Er ikke interiøret på bildet, men er nesten like strøkent. Kun en liten rift i førersetet, men det ordnes med litt nål og tråd håper jeg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har lyst på de hyltøffe ekstra-bremse-lysa!! Seriøst :D pm til deg snart :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kom på at ledningen på bremselysa er kutta 4 - 5 cm. inn mot lysa. Om du kan lodde selv så er det null problem å fikse, hvis ikke kan jeg få fiksa det, men regn med litt lenger leveringstid da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kom på at ledningen på bremselysa er kutta 4 - 5 cm. inn mot lysa.Om du kan lodde selv så er det null problem å fikse, hvis ikke kan jeg få fiksa det, men regn med litt lenger leveringstid da :) Okei, drit i ledningen da :D send dem som de er :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg