Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mazda MX-3..knall arti bil å kjøre..har forresten 2 :rolleyes: smelte første etter en måned og måtte ha en hel bil for å fikse den opp igjen..dritbil som er umulig å få tak i deler til...en hel bil fra tyskland..hmmm smart jah..

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstebilen ble en Audi Coupe. Jeg så meg blind på at bilen hadde potensiale karossmessig og interiøret var sinnsykt pent (fullskinn), men motoren var et kapittel for seg selv. En sliten 2.0E (abk) uten potensiale i det heletatt. Noen som vil kjøpe? Hehe... Bra for fattigluser som vil ha pen bil :p

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Først bil var en 244 DL 1981 (spiker)

 

neste var en 1979 244 GL ombygd til nyer (spiker)

 

Honda Accord combi cupe hatchback 1984 (spiker)

 

Nå Volvo 244 DL 1981 (til og med samme farge som den første)

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil før jeg fikk lappen var en Opel Ascona 1.3 S 1981 modell. Den ble knust og herjet sund, før den ble vraket.

Min første bil når jeg fikk lappen er Mazda 626 2.0i 8v 1988 modell. Den ble stjålet etter 2 år og 1 måned.

Min nåværende bil er Mazda 626 2.0i 16v 1988 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår