Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så veldig mange som "tør" å legge ut bilder av første bilen ser jeg.. ;)

Kom igjen folkens, sikkert flere enn meg som kjørte rundt i en håpløst

opphora rånebil rett etter de tok lappen!!

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte først en Suzuki GSXR750.. som ble kondemnert før jeg fikk lappen.

å første bilen er den jeg har nå.. en 86 Renault 5 GT-Turbo

fantastisk morro :D

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sjukt sprek Toyota Corolla med front wheel drive, 900 kg og 84 bi ejdsch pi (bhp). Den drar opp alt av busker i hagen og krenger med stil når vi snitter curbs på riksvegene i over 60 km\t.

 

Og for å være litt seriøs: Bilen er en kjempeflott "førstebil". Den gjør som den får beskjed om, krangler aldri og er behagelig å kjøre.

Jeg mener også at det er bedre at jeg endte opp med en 84 hk Corolla som førstebil enn en Celica GT4 f.eks. Det skal litt til å være rebell i en 84 hester, og jo eldre man blir\jo mer man kjører, jo mer erfaren blir en bak rattet, og med erfaringa kommer den viktige fornuften. Det er jo litt kjedelig å kræsje etter to uker i en sprek bil fordi du ikke vet bedre.

 

Min neste bil, bil nr.2, blir hakket vassere for å si det sånn. Corollaen har jeg hatt i 4 år nå, og den kommer til å fortsette sine glansdager på vinterstid og som pendlebil til arbeid, mens bil nr.2 blir cruiseren ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bilen arvet jeg av min far i 88.

en 78 Mazda 929 Sedan

 

Fikk jobb som sveiser i Sverige i 89 så søstra mi fikk

Sedanen. selv kjøpte jeg en 78 929 HT Coupe.

 

Bildet er ikke av min bil. men den var helt lik.

9292.jpg

 

Solgte den da jeg dro hjem i 91, noe jeg angrer på den dag i dag, da den var så å si rustfri.

 

De få som er til salgs nå for tiden koster fort endel kroner vis en skal ha noe uten allt for my rust nonono

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår