remster Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Orph skrev: Jeg og noen kamerater har tenkt oss nedover, så da kan du vel skrive opp to biler til :) Vi er jo bare drittunger sammenliknet med mange av dere (type 20år), men kan jo ha det gøy for det ! var folk på 19 der i fjor. uten problemer. regner med at folk klarer å oppføre seg uansett. man drar for å ha det sosialt og møte nye folk samt kose seg med alle de fine bilene :D kommer til å sette opp en liste etter hvert med folk som melder seg på. følg med i tråden her og si ifra når man vet 100%. men meld gjerne interesse og hvis noen lurer på noe er det jo bare å spørre. har vært der bare en gang selv. men har jo "veteraner" som Kid-A speedwell og prosjektrust som har vært der noen ganger :P så vi skal nok klare oss bra. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Thomas (DrLaban), Kid-A og undertegnede kommer. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 ManiaCoupe skrev: Thomas (DrLaban), Kid-A og undertegnede kommer. Ånei... ikke si d a... :titties: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 ManiaCoupe skrev: Thomas (DrLaban), Kid-A og undertegnede kommer. herlig herlig. :D the more the merrier. skulle nesten ha laget en liste man kunne fått signa seg på selv. noen som har php koding skills og vil vise de fram med å lage et enkelt script ? så kan jeg slenge det ut på hjemmesideplassen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Som nevnt.. jeg kommer GARANTERT!! Men folkens... i år tar vi oss fri fra jobben på fredag slik at vi kan reise fra Oslo f.eks. 09:00. Da kan vi kose-cruise til Mantorp og vi rekker å "bygge" Camp-Norwegen i god tid før mørkets frembrudd. Kan jo legge til at undertegnede skal cruise laaaaaavt sammen med Lupoboy, så vi MÅ ta det pent nedover i år. OG det er tull å justere opp bilene FØR avreise!! (OBS! Bilen er ikke ferdigsenket på bildet!!) MEN... jeg har egen leppe for transportetappen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DrLaban skrev: Som nevnt.. jeg kommer GARANTERT!!Men folkens... i år tar vi oss fri fra jobben på fredag slik at vi kan reise fra Oslo f.eks. 09:00. Da kan vi kose-cruise til Mantorp og vi rekker å "bygge" Camp-Norwegen i god tid før mørkets frembrudd. Kan jo legge til at undertegnede skal cruise laaaaaavt sammen med Lupoboy, så vi MÅ ta det pent nedover i år. OG det er tull å justere opp bilene FØR avreise!! (OBS! Bilen er ikke ferdigsenket på bildet!!) MEN... jeg har egen leppe for transportetappen ;) HERLIG :D:D lavt er deilig :D skal prøve å få montert noe justerbare greier på min også. og er helt med å dra tidlig på fredagen. camp norwegen skal til :D Lupoboy og jeg fantaserte om å lakke gresset som et norskt flagg under en liten fylleprat. men om vi får til noe sånt spørs vel :P hvem stiller med aggregat btw? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 rakriste skrev: hmm.. er ikke så veldig mye eldre jeg!! 21. er vel ikke drittunger da vel!! :rolleyes: Smårips!!! ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg er med!! hvis jeg får fri fra jobb.. hehe.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 remster skrev: var folk på 19 der i fjor. uten problemer. regner med at folk klarer å oppføre seg uansett. man drar for å ha det sosialt og møte nye folk samt kose seg med alle de fine bilene :D kommer til å sette opp en liste etter hvert med folk som melder seg på. følg med i tråden her og si ifra når man vet 100%. men meld gjerne interesse og hvis noen lurer på noe er det jo bare å spørre. har vært der bare en gang selv. men har jo "veteraner" som Kid-A speedwell og prosjektrust som har vært der noen ganger :P så vi skal nok klare oss bra. Glemt at jeg var 17 år og var med du eller? :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Rage skrev: Glemt at jeg var 17 år og var med du eller? :P my bad :P 17, hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg skal garantert være med!! :) Vi blir nok flere fra Hadeland her, som slenger oss på! :) Hvis det trengs, så har vi partytelt på 54m2 :) (Fikk ikke til sånn lite to-tall)angry Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 rakriste skrev: JEG er med.. hintet du til noen faste reserve deler??? hehe her er ett bilde av remster og meg i "sideBYside kolonne" :D og liten samlet stopp... De veiene på det øverste bildet var morsomme :) Rune da, du fikk jo ikke med uteliggeren og vennene hans! :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DrLaban skrev: Som nevnt.. jeg kommer GARANTERT!!Men folkens... i år tar vi oss fri fra jobben på fredag slik at vi kan reise fra Oslo f.eks. 09:00. Da kan vi kose-cruise til Mantorp og vi rekker å "bygge" Camp-Norwegen i god tid før mørkets frembrudd. Kan jo legge til at undertegnede skal cruise laaaaaavt sammen med Lupoboy, så vi MÅ ta det pent nedover i år. OG det er tull å justere opp bilene FØR avreise!! (OBS! Bilen er ikke ferdigsenket på bildet!!) MEN... jeg har egen leppe for transportetappen ;) Hvor er veltebøylen din blitt av??? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DeeLuxe skrev: Hvor er veltebøylen din blitt av??? I søpla... :) (Svarte for han jeg) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DeeLuxe skrev: Hvor er veltebøylen din blitt av??? Den har vi IKKE sett ;) Prosjektet mitt finner du all informasjon om her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=9949&page=1&pp=20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg