Svessa Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Noen som har lyst til å legge ut bilder av anlegget sitt? Kult å se forskjellige løsninger. Her er foreløbig det eneste jeg har av mitt... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Kan ta noen bilder senere.. Foreløpig litt niggerigg baki der, siden det et så jævlig stress å lage plater osv. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Den eneste måten å få et anlegg til å se bra ut i en golf er å ut med setene mener jeg... ellers føler jeg liksom at det blir for liten plass... blir liksom stablet oppå hverandre.. Derimot med 2 sparco stoler, sparco fempunkts-seler og itt- no baki blir det sånn :) Ikke så bra bilde da men.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by golf gti16v Derimot med 2 sparco stoler, sparco fempunkts-seler og itt- no baki blir det sånn :) Ikke så bra bilde da men.. Pent :) Sånn skal det være... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by golf gti16v Den eneste måten å få et anlegg til å se bra ut i en golf er å ut med setene mener jeg... ellers føler jeg liksom at det blir for liten plass... blir liksom stablet oppå hverandre.. Derimot med 2 sparco stoler, sparco fempunkts-seler og itt- no baki blir det sånn :) Ikke så bra bilde da men.. Hvordan har du isolert/dempet/etc i reservehjulsbrønnen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 kuttet bare bort den stanga til å feste reservehjulet i, så lagde jeg ei kasse på baksida som passer akkurat ned i reservehjulsbrønnen.... Må nesten ha kasse bak, ellers blir ikke lyden like ren kan du si... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Sånn.. Tatt noen bilder av anlegget. Består av: Kenwood KWD-W7027 spiller Baja (?) 4-kanals forsterker (600 W) Rockford Fosgate 7(,5)" frontsett, 250 W på hver side (diskanter på dashbordet byttet ut med Boschmann-tweetere) Boss 6x9 i hattehylla, 350 W hver. Boschmann 4-kanals forsterker (1300 W) 2x Boschmann 10" 600 W subs Og ja.. Jeg er enig i det med plassen. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Støpte du kassa i glassfiber? Utrolig plassparende! Skal ikke inrømme at jeg har noen fraktebil! Legger ut bilder i morra... Litt upraktisk uten baksete da? Trenger ikke akkurat noe sportsopplegg i 1.6 litern min. 0-100 på ca kanskje... Fornøyd med xploden? Anlegget vil vel spille en del bedre uten baksete? Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svessa Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Virker ikke så værst. Muligens litt rotete opplegg! Hadde den sterkern før, alright den... Har bygd nedsenkning som er tilpasset rundt den forsterkeren og som ligger pålinje med basskassa... Hvis du er interesser kan du få den og hattehylla i krom som er på bildet baki bilen min... Bare lurte, ellers kaster jeg det... Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Vil helst slippe. :P Har tenkt til å legge en plate og legge noe plexi over forsterkerene. Er bare så kjedelig å begynne. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Er jo enig med at det er tungvindt uten baksete, men nå blir jo bilen min 16v Turbo, så den er ingen bruksbil for å si det sånn.. Er til sports bruk, så da er det ikke noe bruk for baksete.. til hverdag har jeg en annen golf 2 med omtrent det samme anlegget som vises her.... Ikke så veldig anlegg-frelst egentlig.. Synes anlegget skal se fint og forseg gjort ut uten å ta for mye fokus fra bilen... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by golf gti16v kuttet bare bort den stanga til å feste reservehjulet i, så lagde jeg ei kasse på baksida som passer akkurat ned i reservehjulsbrønnen.... Må nesten ha kasse bak, ellers blir ikke lyden like ren kan du si... Bilde? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 He, he... nei, har ikke noe bilde av selve baksida med kassa, og bilen står lagret et par mil herfra om vinteren, så kommer ikke til å få det heller, men er jo ikke så mye å kikke på... kun en enkel lukket kasse påomtrent 20 liter som smetter oppi reservehjulsbrønnen... blir veldig bra lyd, og ser enda bedre ut. men man må som sagt ikke ha den som bruksbil.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by golf gti16v He, he... nei, har ikke noe bilde av selve baksida med kassa, og bilen står lagret et par mil herfra om vinteren, så kommer ikke til å få det heller, men er jo ikke så mye å kikke på... kun en enkel lukket kasse påomtrent 20 liter som smetter oppi reservehjulsbrønnen... blir veldig bra lyd, og ser enda bedre ut. men man må som sagt ikke ha den som bruksbil.... Kanskje jeg skal gjøre det i min reserveplan ja.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 reserveplan ? høh... burde bli hovedplanen det :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg