Tazzen Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 mye gir man for slik dekor da!? =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Tøff den dekoren der og! :D ikke no overkill! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det ble sagt at ny dekor var på vei og i dag er den blitt montert og på plass. ble en litt annen type enn den forrige. mangler bare båt og dame yummy nå så... hehehehe Ble helt greit men JEG syns faktisk bilen er finest uten dekor jeg. :) Dame kan jeg ikke hjelpe deg med men du kan jo alltids få kjøpt båten min :D Blir spennende å se hva slags bil du kommer med nå da Raymond. Lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ble helt greit men JEG syns faktisk bilen er finest uten dekor jeg. :) Dame kan jeg ikke hjelpe deg med men du kan jo alltids få kjøpt båten min :D Blir spennende å se hva slags bil du kommer med nå da Raymond. Lykke til med salget! Trodde dama fulgte båten jeg??? Nei dette er for dårlig DR.amundsen... hehe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Trodde dama fulgte båten jeg??? Nei dette er for dårlig DR.amundsen... hehe dama følger båten? nei da hadde ikke jeg hatt båt hvertfall.. ikke noe dame som fulgte med båten min.. skal klage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 lakk sykkelen i samme farge som bilen og få på lignende dekor så er vi i mål..eller ingen dekor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 lakk sykkelen i samme farge som bilen og få på lignende dekor så er vi i mål..eller ingen dekor :) hehe. kunne vært kult det men har desverre ikke råd til å beholde begge delene. Kunne jo vært kult og lakkert den i den fargen uansett,kul farge. men liker fargene på mc`n slik den er. en vet aqldri hva jeg finner på!! hehe :evilspide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 her er da hus,garasje,bil og mc. mangler bare båt og dame yummy nå så... hehehehe Mintgrön, är inte de lite halvbögigt? :D :) hehe.. fin samling der ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 da ser det ut som om golfen forsvinner til uka!! well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Jasså du, hvor i landet blir den å se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Ikke bra dette her, men du kommer vell sterkt tilbake ved en senere aledning med noe nytt i varmt jern i emnet. (ps: var og henta meg nye felger hos sharif i helga, 8x18 og 9x18 ASA, ble fett) Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 syns jeg så bilen din i notodden her ass, nesten sikker.. kan stemme? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 syns jeg så bilen din i notodden her ass, nesten sikker.. kan stemme? Kjørte der torsdagen bort til oslo og natt til søndag hjem igjen, så det er nok en mulighet for at du har sett meg ja babyhmm? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 I morgen, eller i dag, tirsdag den 19 juli er min siste dag med golfen. Anlegget er plukket ut og bilen er sanrt shinet og gjort klart til den neste som skal overta den etter meg. så da får vi se hvordan det blir når den triller ut av gårdsplassen min i morgen. (og ikke minst ruller inn igjen på gårdsplassen etterhvert.....) ?????????????????????????????????hmmmmm???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Synd at du selger bilen din, men den viker vel for et nytt prosjekt?;) Folk sier at en bil aldri blir ferdig, men bilen din Raymond er det vel ikke mer å gjøre noe med, bortsett fra kanksje litt motor?=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg