Pantax Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 det var en gang en tampax, som ble dyppet i sprit. (say no more) Bruker Blaze på irc, siden jeg bare blir mobba for tampax`n :( Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Fordi jeg har en tendens til å kjøre sidelengs, og fordi jeg brenner for å få igang drifting i Norge. Lite mystisk egentlig.. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by mazdaloonie Jeg ble døpt av Mazdafun, grunnet en liten hendelse med ett lite hopp på Vålerbanen med en sedan...:D :D Se Mazdafun.com :eek: :eek: Hei. Det var faktisk etter at Marius (-tror det var det?) redigerte filmen fra treffet. Du ble introdusert som Mazda-loonie. Og etter alle disse årene, og uttalige hoppemetre, er det den mest dekkende beskrivelsen på deg. Det er bare bra at du dreper Toyotaer istedenfor Mazdaer nå til dags. Men navnet er kommet for å bli. Det kler deg.:D Ellers må du stikke innom Våler en gang på treff. Blir spennende å se om de husker deg igjen. Du har nok rekorden for sen innbremsing (-ingen) til sjikanen. Ikke engang bremselyset var på. Snakk om målbevissthet...hehe Og mitt eget nick har jeg for at jeg liker disse kjedelige Mazdaene. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Var egentlig pga. jeg hadde 70ccm sylinder i scooteren, men den gikk til helsike, så nå vet jeg egentlig ikke helt. Blir vel en kombinasjon av ccm og c for cent, 70 cent, jeg er ikke stinn i dineros for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Det begynte med at jeg skulle bli 1337 i CS og eie alle. var cirka 13 - 14 år da? Jeg spillte maksimalt dårlig og hadde et enda verre navn (synes jeg nå) Nicket var Bad 2 The B1 (Bad to the bone?!) Og var jo bare idiotisk. Senere har jeg byttet navn mange ganger før min far endelig nådde midlivskrisen og kjøpte seg en Dodge Ram 2500 i stede for den gamle Toyota HiAcen han hadde før. Dermed, ettersom jeg er litt "dodgy" (sketsjy, spessiel) Og liker Dodge så synes jeg det var et fengende, kort og godt nick. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Det var faktisk etter at Marius (-tror det var det?) redigerte filmen fra treffet. Du ble introdusert som Mazda-loonie. Og etter alle disse årene, og uttalige hoppemetre, er det den mest dekkende beskrivelsen på deg. Det er bare bra at du dreper Toyotaer istedenfor Mazdaer nå til dags. Men navnet er kommet for å bli. Det kler deg.:D Ellers må du stikke innom Våler en gang på treff. Blir spennende å se om de husker deg igjen. Du har nok rekorden for sen innbremsing (-ingen) til sjikanen. Ikke engang bremselyset var på. Snakk om målbevissthet...hehe Og mitt eget nick har jeg for at jeg liker disse kjedelige Mazdaene. mvh Hmm, jeg lurer på hvilken bil det er snakk om her.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Nicket mitt her inne er fordi jeg eide en Chevrolet da jeg registrerte meg her (mangel på kreativitet altså) Men nå er "veltepetter`n" byttet ut med "Deutsche" Panzerwagen (BMW) ;) Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ville ikke ha et nick som betydde no, så det ble det festligste navnet jeg kom på der å da, no offense til dere som heter det altså! ;) Flott navn altså:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crockett Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fordi jeg er en stor fan av Miami Vice. Don Johnson er jo bare konge, hvit dress, rosa skjorte, skinnmokkasiner uten sokker, og ikke minst, Berettaen sitter løst. Av og til drar jeg frem de støvete videokasettene med opptak fra tv3, og bare koser meg med Crockett og Tubs! Siter Toyota Avensis `02 (Drittbil!) x-Volvo V40 `99 x-Nissan Primera SRI `96 x-Nissan Sunny SR `95 x-Corvette `84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 brukte egentlig Gims som nick fra starten av.. (irc) hvorfor det var valget husker jeg ikke, men da jeg ble medlem her så skulle det forandres, men kreativiteten var ikke så stor så sent på kveldinga, så jeg tok det samme som mailen min, altså det før @ ergo: rakriste = RuneAndreKristensen Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Begynte med at No Fear var det store merket rundt ungdomsskole tider, brukte det som nick på IRC, da jeg var aktiv med det. Så har det bare blitt sånn....Litt fjortiss i grunn..Uff Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Det starta med at jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke som nick for lenge siden... Så er jeg Limp Bizkit fan, og for de som ikke vet det så er det en i gruppa som kaller seg DJ Lethal. Så da blei det vel det.. Ikke veldig gjennomtenkt egentlig, men er så slit å skifte nick hele tiden for da blir det så mye surr... Så bestemte meg for å beholde det.. Lethal=Dødelig Har egentlig ikke noe med meg selv å gjøre... Jeg er for det meste bli og fornøyd, så er ikke så "skummel" som nicket høres ut.. ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fordi jeg Digger Volkswagen rett og slett!! :dude: Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Nicket mitt har jeg vel fra en gammel hobby jeg holdt på med... Radiostyrte ting... helikopter blant annet... merket jeg hadde var X-Cell... derav nicket også! ellers går jeg vel under navnet B-T Mvh B-T Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Først skulle eg ha eit passord, så eg tenkte eg skulle skrive "kaksa", men det blei feil: deit blei kasksa. Slik går det når du er liten, ung og ikkje kan touch-metoden heilt.. :P Så begynte eg å bruke det som nick på IRC. Folk lure veldig på nicket, korleis eg uttalte det osv... Så da skiftet eg over til kaksa... Som seinare blei skifta til Kaksa... Så eg har hatt ganske stabilt nick for å sei det slik da.. Å at det skulle være Kaksa, er at det faktisk er draumen min å ha penger nok til å vise at eg faktisk er storkar.. =) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg