Mr.TransAm Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 prøver å slenge ut min 69 boble for salg her på forumet. det er en customisert boble med håndstøpt glassfiberstyling. den har en original porschevinge. motoren er en 1303 (tror jeg) som ble byttet for et par år siden. bilen starter hver gang og går bra. utrolig morsom å kjøre. den har to COBRA sportseter foran. interiøret er i grei stand. noen små hull på setene. baksofaen bør trekkes om. ellers er bilen i bruksstand. den ble EUgodkj i høst og det ble satt skilter pån. den hadde stått uten skilter noen år da jeg kjøpte den, og derfor må den inn til ny godkj i februar. (dusteregler)... det ble byttet eksosannlegg tidligere i høst, samt nye lys og blinkers. det elektriske ble overhalt og bremsene ble også sjekket. den selges som den står. greit bruksstand pris: 15 000,- IKKE prutbart! kan kontakter på PM, mail (anders_505@hotmail.com) eller på tlf 95789036 e. kl3. 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 faen så tøff! fler bilder? innvendig og fronten.. Det der er tøff sommerbil :D "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jeg skal ta noen flere bilder om ti min. er et helvete at jeg må selge den. har så sykt lyst til å beholde den og lakke om og trekke om inni! men men. russetia ER dyrt! 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 ah, gleder meg til bildene kommer.. dette er noe å tenke på.. koster jo ikke stort å ha den heller.. "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 nope. den er billig! fikk bud på 25 for ikke så lenge sia. men jeg var dum nok til å si nei!!! nå trenger jeg penger FORT! så den må gå!!! den er jo ikke strøken som sagt, men i grei stand. kjører og går! Flammer ut av potta til og med! man får jo en utrolig oppmerksomhet i en slik bil! når jeg og fattern kjørte den til trafikkstasjonen i drøbak drev folk å klappet og sånn når vi kjørte forbi! :D:D:D:D 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 bare de ikke klapper, kombinert med latter, så er det greit for meg :D :D kom med bilder da.. hehe "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Er det denne jeg har sett stå i Sandvika utenfor Dolly Dimples / Kino 1 en del ganger? Ser jo brukbar ut da :) '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 er ikke sikker jeg... jeg har ikke satt den der! men så har ikke jeg hatt den lengre enn siden i fjor våres da... den er absolutt brukbar ! 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hvis den skal inn til eu-kontroll i februar så kan du ta den nå (sikkert bedre salgsargument med EU-OK til feb07 enn at dem må inn nå. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 vet. skal se hva jeg gjør med saken. akkurat nå er jeg mer keen på å få solgt den så fort som mulig... trenger penger. 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adoniz Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Mr.TransAm jeg skal ta noen flere bilder om ti min. er et helvete at jeg må selge den. har så sykt lyst til å beholde den og lakke om og trekke om inni! men men. russetia ER dyrt! Dumt å selge en bil pga russetid da.. Du kommer til å angre.. Vectra 1991 vw1200 (1964) Kawa 900 hillclimb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hvis det kommer flammer ut av potta di er det noe galt ass...høyst sannsynlig eksoslekkasje Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Husker jeg så denne på autodb for et års tid siden, eller kanskje mere. Da sto det også at det kom flammer ut av potta. Et av grunnene til at jeg ikke orka å ta kontakt engang. Skal det komme flammer ut av potta må det helst være lagt til for det. Ikke en effekt som plutselig kom av seg selv :P Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvis det kommer flammer ut av potta di er det noe galt ass...høyst sannsynlig eksoslekkasje Neida. litt feil tenning, så er det pang, pang på type 1 motorer :) - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 skal mindre til om det er eksoslekkasje. Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg