Gå til innhold

1969 custom boble til salgs! BILLIG!!!

Ranger emnet


Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

prøver å slenge ut min 69 boble for salg her på forumet.

det er en customisert boble med håndstøpt glassfiberstyling. den har en original porschevinge. motoren er en 1303 (tror jeg) som ble byttet for et par år siden. bilen starter hver gang og går bra. utrolig morsom å kjøre. den har to COBRA sportseter foran. interiøret er i grei stand. noen små hull på setene. baksofaen bør trekkes om. ellers er bilen i bruksstand. den ble EUgodkj i høst og det ble satt skilter pån. den hadde stått uten skilter noen år da jeg kjøpte den, og derfor må den inn til ny godkj i februar. (dusteregler)...

det ble byttet eksosannlegg tidligere i høst, samt nye lys og blinkers. det elektriske ble overhalt og bremsene ble også sjekket.

den selges som den står. greit bruksstand

 

pris: 15 000,- IKKE prutbart!

kan kontakter på PM, mail (anders_505@hotmail.com) eller på tlf 95789036 e. kl3.

 

 

 

524636-bilde1-dsc01424.jpg

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope. den er billig! fikk bud på 25 for ikke så lenge sia. men jeg var dum nok til å si nei!!! nå trenger jeg penger FORT! så den må gå!!!

den er jo ikke strøken som sagt, men i grei stand. kjører og går! Flammer ut av potta til og med!

man får jo en utrolig oppmerksomhet i en slik bil! når jeg og fattern kjørte den til trafikkstasjonen i drøbak drev folk å klappet og sånn når vi kjørte forbi!

:D:D:D:D

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.TransAm

jeg skal ta noen flere bilder om ti min.

er et helvete at jeg må selge den. har så sykt lyst til å beholde den og lakke om og trekke om inni! men men. russetia ER dyrt!

 

Dumt å selge en bil pga russetid da.. Du kommer til å angre..

Vectra 1991

vw1200 (1964)

Kawa 900 hillclimb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Husker jeg så denne på autodb for et års tid siden, eller kanskje mere.

Da sto det også at det kom flammer ut av potta. Et av grunnene til at jeg ikke orka å ta kontakt engang. Skal det komme flammer ut av potta må det helst være lagt til for det. Ikke en effekt som plutselig kom av seg selv :P

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår