Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

øyelokk:DQUOTE]

Hadde du giddi å målt lengden på øyelokka? Hadde vært kult med øyelokk på e28 også :)

Mvh

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye vits å quote 2 ganger med bildet.. :rolleyes:

sånn.. dass.. ;) skulle vært sånn at bildet ble fjerna automatisk i quote..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle har forskjellig smak, og takk gud for det:)

 

Jeg blander meg inn i ALLE øyelokkdiskusjoner, og har samme ting å si i alle sammen: jeg har til dags dato ikke sett en eneste bil som ser bra ut med øyelokk. Øyelokk ødelegger bilens utseende, BESTANDIG. Forøvrig et jævli tøft prosjekt du har begitt deg ut på, blir forhåpentligvis bra bil av dette!:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg inn i ALLE øyelokkdiskusjoner, og har samme ting å si i alle sammen: jeg har til dags dato ikke sett en eneste bil som ser bra ut med øyelokk. Øyelokk ødelegger bilens utseende, BESTANDIG. Forøvrig et jævli tøft prosjekt du har begitt deg ut på, blir forhåpentligvis bra bil av dette!:)

 

mvh oddi

 

 

han skal jo sikkert lakke dem da :rolleyes:

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei seff ikke ;) :fingers:

 

di verste øyelokkene jeg har sett er vel dem som teiper isolasjonstape over den overste delen av lyktene! dette er som regel i kombinason av masse baum og tullball hengende i sladrespeilet ;)

 

Hehe.. jo.. De samme gutta har stort sett granada, og postadresse på shell..

 

Jeg syns øyelokka så bra ut jeg! ikke noe overdrevne greier som tar alt nærlyset, ellerno.. Skulle jeg gjordt noe anderledes var det vel en mer diskre vinge. Men jeg er "antivinge-nazi", så jeg har vel ikke stemmerett....

Det jeg ikke ser er hva slags hjul du har tenkt på..? Kikka raskt gjennom tråden, men fant det ikke. (mulig jeg er blind?)

 

Ellers syns jeg du har valgt meget smakfull styling. Var redd for den skulle bli litt eh... Overdrevet styla siden du er såpass ung... (sorry..) Tok heldigvis feil :D

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips til denne bilen tror jeg blir sorte nyrer.. det ga i allefall femmeren min ett bra facelift spør du meg :)

 

enten liker du det, ellers så hater du det, og jeg liker det ;)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips til denne bilen tror jeg blir sorte nyrer.. det ga i allefall femmeren min ett bra facelift spør du meg :)

 

enten liker du det, ellers så hater du det, og jeg liker det ;)

synes også det er ganske fett, men er kult i chrome også:D hadde kanskje hvert en idee å lakke nyrene svarte med blå kant(bilens planlagte farge). får se når bilen er lakkert ferdig.

breddinga bak skjer om ca 14 dager;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også det er ganske fett, enn er kult i chrome også:D hadde kanskje hvert en idee å lakke nyrene svarte med blå kant(bilens planlagte farge). får se når bilen er lakkert ferdig.

breddinga bak skjer om ca 14 dager;)

 

 

ja, som sagt, alle har delte meninger :D

 

men ett par ekstra nyrer er jo ikke noe problem, så er liksom enkelt å bare "teste" :) men fin ide det der å lakke dem med blå kant.. kan bli tøft :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår