Co|a Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hrm.. kjører med 8,5x17 azev a og 60bak/80fremme ca. etter som forige eier hadde kapt av en runde og to på fjærene fremme :p subber aldri bak og skjeldent fremme.. hadde rieger leppe på for litt sia med vinterfelger som gjor bilen 1-2 cm lavere og da røyk den ivertfall :p kan slenge ut noen bilder over helga da sideskjørta og leppa kommer tilbake fra lakk =) Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Lagt merke til at det ikke finnes noen blinkere på siden av bilen din, er disse fjernet ? Trudde det var påbudt med blinkere på siden jeg.. Lurer også på en annen ting, hvor brede dekk har du på felgene ? Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Var du på treffet i Skien i går ? Så en strøken 4dørs e30 med Brock b1 felger, riktignok ikke noe m3 vinge eller mtech2 front, i tillegg hadde den et stort utblås..men ellers lignet den veldig..og siden du ikke har oppdatert på en god stund så... sombrero Var også en STRØKEN e30 m3 der som var bredda noe vakent og iført rød metallic og dype bbs rs felger. Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Alt går vettu.. må bare modifisere en del :) Men tror jeg går for 60/40 senking nå, FK dempere og fjærer. Det er vell ikke noe problem å få godkjent dette vell ? Snakket med en på NAF og han sa at minimumsklaringen fra bil og bakke må vere minimum 8cm. Noen som vet noe om dette ? Hmm, merkelig da, kan umulig tro at min er så mye over bakken ved kanalene, og jeg fikk mitt godkjent på biltilsynet. Kanskje jeg nesten må ut å måle i morra, rett og slett Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hmm, merkelig da, kan umulig tro at min er så mye over bakken ved kanalene, og jeg fikk mitt godkjent på biltilsynet. Kanskje jeg nesten må ut å måle i morra, rett og slett Hehe. Janei ikke vet jeg, var en som jobbet på NAF som sa det. Har du målt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvor kjøpte du denne bilen? denne ligner ufattelig på en jeg hadde tenkt å se på! Men så var det en GRIS:D:D som kjøpte den 3 dager før jeg sku se på den:P Mye måtte du ut med for den?= Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Var du på treffet i Skien i går ? Så en strøken 4dørs e30 med Brock b1 felger, riktignok ikke noe m3 vinge eller mtech2 front, i tillegg hadde den et stort utblås..men ellers lignet den veldig..og siden du ikke har oppdatert på en god stund så... sombrero Var også en STRØKEN e30 m3 der som var bredda noe vakent og iført rød metallic og dype bbs rs felger. Nei der var jeg ikke. Men noen her på bmw forumet som kommer hit til ørsta på treff den 25 juni ? Kommer myye gromt. Mer info på http://www.roadblock.biz Åssen er støtfangerene festet på E-30 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvor kjøpte du denne bilen? denne ligner ufattelig på en jeg hadde tenkt å se på! Men så var det en GRIS:D:D som kjøpte den 3 dager før jeg sku se på den:P Mye måtte du ut med for den?= Kjøpte den på Hareid. Hahahahaha :p Selgern fikk faen meg 5 telefoner når jeg skulle prøve den. Var ikke freed å få.. var den første som såg på den jeg :) Hemmeelliiiiig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hareid er i møre og romsdal en plass sant?? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hareid er i møre og romsdal en plass sant?? Stemmer! Hvor langt er bilen din rullet ? Virket jo strøken! Sikkert mye mer strøken enn min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Da var det sikkert den jeg ville ha:P men men... må se på den positive siden.. da hadde jeg aldri hatt den jeg har nå:P den har rullet 229... Det er litt rust som skal taes og litt annet småknas, men ikke noe veldig farligt!:P mangler bare noen skikkelige felger, men det kommer forhåpentligvis når feriepenga kommer! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Da var det sikkert den jeg ville ha:P men men... må se på den positive siden.. da hadde jeg aldri hatt den jeg har nå:P den har rullet 229... Det er litt rust som skal taes og litt annet småknas, men ikke noe veldig farligt!:P mangler bare noen skikkelige felger, men det kommer forhåpentligvis når feriepenga kommer! Ok! Ja felger gjør en stor del av utseende. Felger er vikti :) Rett styling har du ôg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Har du mulighet til å finne ut hva innpresset er på felgene dine? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Pen E30, menne :pics Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Har du mulighet til å finne ut hva innpresset er på felgene dine? Skal sjekke imårra om jeg husker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg