Tomas. Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Har også endel problemer med viften min, det kan virke som den lever ett helt eget liv, får den fungerer ikke helt som den skal, virker som det er skjeldent at den sviver (sviver når jeg slår på AC, pga da overstyres den via ant system/relè) Motoren har en tendens til å bli litt varmere enn normalt, la merke til idag tidlig etter en times kjøring at nålen var oppe mellom M og A'n. noen som har vært boti dette før? tenkte å høre her før jeg bytter alt som er av følere og relè. var nedom Ford, men di visste ikke, di ville selfølgeli koble den til computaren så di kunne få litt penger. takker for all hjelp. Siter 15 Nissan Leaf Nordic 05 VW Caddy 1.9TDIx08 Volvo S40 1.6D Momx96 Ford Mondeo 2.0 GLXx68 Peugeut 404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 tror jeg jammen jeg fant ut av feilen med min da:) for den går bare på trinn 4 :ford: men når jeg skrur av varmeapparatet så er det noen ganger den går fortsatt(selvom jeg vrir den til den rundingen) det er vel bare dårlig kontakt i bryteren det kansje? eller? Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Nå har jeg vært borti flere problemet med vifta mi. Først bytta jeg motstandspakka. Litt etter det begynte vifta å få mange stygge ulyder, og så gikk sannelig den nye motstandspakka igjen. Varmegang, og ødelagt motstand. De på Ford sa det var vifta som dro tungt, og deretter ødela motstandspakka. Dro da bare på høggern og fikk vifte og motstandspakke fra en mondeo som hadde gått 190 til 400 kr. End of story :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka1337 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Va ein tur til Kr.sand i går. På vei heim vile ikke vifta svive lenger. anger2 An sto bare og putra på ingen ting. Funka fint inn og neste hele veien tilbake. Har gjort sånt ei gang før au. Men da funka an ei stund seinere. :shake Er ikke noe liv på noen stillinger, nå. Er det bryteren eller den berømte resistor paken som det er snak om over??? til deg er det den berømte "resistor paken" under hanskerommet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg