tosk Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 I helgen går jeg til innkjøp av en B21AT som skal overhales, detter går fint, fort å billig, me tanke på min arbeids plass, får også stempler, lager ect til innkjøps pris, jobber ved http://www.cylmo.no (com?) Motor: B21at 2xdelorto gassere t3 turbo av noeslag, 2.5" eksos skal også montere intercooler... lurer på hvor mye en slik motr har av hk sån ca, noen som har peil? ligner på motoren i den hvite/blåe 242 som d står 240 på siden osv... Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ærlig talt.. å legge ansvaret for et bra overskudd på den lokale bensinstasjonen over på en person er vel litt drøyt?.. uansett du har kanskje 140-160 hester i den.. trimmer du den det du makter så kanskje 160-180 men da vil den jo bruke alt fra 2-5 liter på mila.. viss du skal ha den selv vil jeg påstå du er helt idiot.. om du skal selge den til noen så er du kynisk :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Fra 140 til 200+ Kommer helt ann på hva slags gassere det er snakk om. 2x doble 45mm? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 er vell 2x 45mm delorto ja ståle... skal ha den i 740 til sommers, så blir d b230e til vinters igjen :) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hvis du har en E maskin i 740....offor ikke bare sette på turbomanifold å retur fra bunnpanne....så har du jo grei turbo maskin...eller er det no jeg ikke har fått med meg. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 med kun de tingene så går bilen som ett dass.. puttre puttre hopp hopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 tror nok han mente at han skulle legge på plass vifta også Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Mambo tror nok han mente at han skulle legge på plass vifta også Burde jo si seg selv...:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 bensintrykkregulator, luftmengdemålerutstyrsaktingopplegg (dvs alt som har med luftmålig å gjøre, hjerne og slikt tull) Kompresjonsforrhold. det er litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Hvis du har en E maskin i 740....offor ikke bare sette på turbomanifold å retur fra bunnpanne....så har du jo grei turbo maskin...eller er det no jeg ikke har fått med meg. for di E maskina, går ikke som den skal, så nå har 740 en nuoverhalt b230a :) å gasser turbon står nå i en 240, å den går greit ikke mye putt putt hopp hopp nei, men mulig du mnete om jeg konvertete E maskina hayabuza? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasyvolvo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 med en standard t3 og greit innstilte gassere,en kamm som slipper greit,burde du ta ut 180-200 hk,så lenge kompen står i sammsvar med ladding å tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crasyvolvo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 å seff en cooler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 vis de dellortoene er riktig bestykket og justert trenger den ikke bruke mye ! ! kan ta ut endel hester også med de men ikke med orginal komp.... er jo endel billigere enn å kjøpe sprut som rekker like langt. Og dere som sier at orginale at motorer bruker så mye har dere prøvd å kjøpe et overhaldingssett(nål og sete) til gassern? hjelper godt det!!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg fikk 160hk(i motoren) 140hk på hjula i min orginale b230at 0.5i trykk, ic,3" jt anlegg,kn filter... da burde det være en goood del mere med doble gassere.. vil tippe nermere 180 jeg hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 klart det kommer jo ann på turbo og hva motorn tåler men er ikke noe problen å dra 300 hk ut av 2 dobble 45 hvis resten tåler det og henger med!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg