Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oleee

 

Trur faktisk det var du som ropte ut at purken kom da vi var på Åråsen den kvelden ;) Og like etter som kom dem også, hehe.. Takk! ;) Sett deg flere ganger skjønner du...så du får gjøre det samme hvis du ser meg! Kjører VAG begge så..;)

 

Stemmer det, må jo advare flest mulig, selv om enkelte av de jeg var sammen med mente det var kult hvis noen ble tatt:rolleyes: er liksom ikke min stil å sette noen i den situasjonen. Skal begynne å blinke på hver eneste golf3 som er svart. he he.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audifanatic

 

Stemmer det, må jo advare flest mulig, selv om enkelte av de jeg var sammen med mente det var kult hvis noen ble tatt:rolleyes: er liksom ikke min stil å sette noen i den situasjonen. Skal begynne å blinke på hver eneste golf3 som er svart. he he.

 

Har hørt flere episoder der folk har fått bot der ja..:( Jaja, men bra du fikk sagt ifra da...:) Ja, du får begynne å se etter en Golf 3 ja, hehe..:o

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har helt sikkert vært flere der før, men det er jo bare for deg og resten av gutta som leser denne posten å virkelig støtte oppom Shell på Strømmen!;) he he (rage og elgen spesielt:D )

 

blir jo ikke bedre der enn det man selv gjør det til. he he. er nok litt for kaldt selv for meg også inne i mellom, men jeg prøver å ta en tur innom i hverdagene og ta en liten oppstilling i helgene de få gangene det har blitt mulig.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NExr4i

herregud. nå ere snakk om meg som årets råner. fysj.

 

greit støtt årets råner å skaff han en tannstang..!! alle donasjoner tas i mot. så lenge det enten er deler eller penger. HAHA

 

Haha...Du får rase rundt med "Røde kors"-bøsser og tigge penger, sånn som de ungene på Holmlia ;)

Er vel ikke gratis å råne på tomgang i timesvis med en 2.8l heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla thomas har du rota deg bort hit.. får ta meg en tur på strømmen igjen snart så vi får jugi litt... lenge sia sist nå!

 

Tannstang.. hør med skedsmo bilopphøggeri da vel... dem har sikkert. Eller skal du ha ny i plastikk med kvittering?? :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår