Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjører forbi shell hver dag. ser like kjedelig ut uansett :P stopper de få gangene jorgen eller Rage\ står der. men sjelden når jeg tuter forbi. spaca ser jeg jo aldri mere :/ kjipa. :p

men, får vel henge litt og slenge der en dag. kanskje man kan hilse på flere fra området. thomas med sierran har jeg hilst på et par ganger på omk. men ellers lite.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remster..var det deg jeg hilste på "mekke sjappa" ved hagenstua?Ungdoms Motorsenteret eller noe? er en stund siden...jeg var der med Rage(andreas)

jepp, mye mulig det. hehe. husker litt fra og til hvem jeg hilser på men :p har vel "Hilst" på en haug med folk.men om jeg snakker med de flere ganger så husker jeg de :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å være trofast å råne så mye jeg kan på strømmen

når sommeren kommer :)

 

Ser du en svart shabby Golf III stående på Shell'n er det bare å komme seg på siden og starte en "pyyyyyyyyyyysj-orgie", ok? ;) Hehehe...

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere glemmer jo alle moped gutta som er der da.. er flere moper der en biler da på sommeren!!! vi kommer til og ta over stedet muhahahaha... :fingers:

nei da kødder jeg men vi er ganske mange der når vi først er der hihi....

 

Er vel ikke så mange mopeder der etter 8, alle må jo hjem å legge seg. :fingers:

 

ikke glem hva Politiet sa til mopedgutta sistgang! "hold dere hjemme, shell på strømmen er for de litt eldre gutta som er gamle nok til å være ute etter 12!" sombrero

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mange mopeder der etter 8, alle må jo hjem å legge seg. :fingers:

 

ikke glem hva Politiet sa til mopedgutta sistgang! "hold dere hjemme, shell på strømmen er for de litt eldre gutta som er gamle nok til å være ute etter 12!" sombrero

 

Hehehe...el mopedos det..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker det der:) varu der når folka fyrte opp en engangsgrill når purken kom?=)

 

Om jeg var der? var nok det ja. Prøvde jo blant annet å stille meg foran grillen slik at de ikke skulle se den! det beste var når politidama sa at vi kunne spise pølsene kalde! da var det bare å vise henne at pølsene var fryst og at de derfor var uspiselige. Var litt latterlig, men vi prøver igjen til sommeren sombrero he he

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

var en tur innom strømmen i går, og pga av flott vær tenkte vi at det kanskje var litt liv og at flere hadde lagt om nå... men nei, var stille der...den røde sierran var der jo selvfølgelig, men bortsett fra det var det dårlige greier...

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår