Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

hehe hva skjer med shell på strømmen? Husker når jeg var der første gang, da var det tett med rånere der, masse fete biler ol. Nå er det maks 2-3 rånere der :S den røde sierraen står der alltid da men :D Flere som har tenkt på dette ? :D hehe

Får satse på at det tar seg opp til våren igjen ;) :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gamle shell var best, er bare sånn det er:( men jeg prøver jo alltids å være der inne i mellom, men jeg har ikke alltid tid. Er som regel en god del folk der i helgene, men nå som det er så kaldt så vil ikke folk være der så lenge! Venter spennt på sommeren da man får sjangsen til å fylle opp shell med biler igjen:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der...hvis det er noen som kalles ÅRETS Shell råner, må det være han i den røde Ford Sierra'n som er der hele tida! :D 24-7 omtrent, hehe.. Er han er på forumet? Sikkert forum-folk som kjenner han..

 

Btw: audifanatic, du lå ganske bra breit på Åråsen her om dagen..;) Naais brekk-working..:) Hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Ja, du sier noe der...hvis det er noen som kalles ÅRETS Shell råner, må det være han i den røde Ford Sierra'n som er der hele tida! :D 24-7 omtrent, hehe.. Er han er på forumet? Sikkert forum-folk som kjenner han..

 

Btw: audifanatic, du lå ganske bra breit på Åråsen her om dagen..;) Naais brekk-working..:) Hehe..

 

Har ganske peil på brekking! he he, neida, med så mye stål is så kan alle ligge bredt! Var utrolig kult å seile så utrolig mye sidelengs, men det ble litt mye snø så jeg satt meg fast noen få ganger! men det var kult:D var det du som stod å filmet?

 

Jeg tror ikke Thomas (røde sierraen) er her på forumet, har faktisk aldri spurt han, men han er på shell ganske ofte.

 

Rage er snart fastboende på shell han og! he he;)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

 

Har ganske peil på brekking! he he, neida, med så mye stål is så kan alle ligge bredt! Var utrolig kult å seile så utrolig mye sidelengs, men det ble litt mye snø så jeg satt meg fast noen få ganger! men det var kult:D var det du som stod å filmet?

 

Jeg tror ikke Thomas (røde sierraen) er her på forumet, har faktisk aldri spurt han, men han er på shell ganske ofte.

 

Rage er snart fastboende på shell han og! he he;)

 

Du drømmer!

 

Det skjer ikke...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

 

Har ganske peil på brekking! he he, neida, med så mye stål is så kan alle ligge bredt! Var utrolig kult å seile så utrolig mye sidelengs, men det ble litt mye snø så jeg satt meg fast noen få ganger! men det var kult:D var det du som stod å filmet?

 

Var ikke meg som stod og filmet nei, hehe.. Han som filma kjørte den hvite Caddy'n trur jeg.. Så du ikke meg? Svart Golf? ;)

 

Originally posted by audifanatic

 

Jeg tror ikke Thomas (røde sierraen) er her på forumet, har faktisk aldri spurt han, men han er på shell ganske ofte.

 

Ser han hver gang jeg stopper innom jeg, hehe.. Fast inventar på Shell han! :)

 

Originally posted by audifanatic

 

Rage er snart fastboende på shell han og! he he

 

Har ikke sett han så ofte der, kanskje et par ganger, hehe..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

 

kjørte svart Golf så du meg ikke.

Så en svart golf, men jeg tenkte ikke på at det varf noen fra Bilforumet, er uansett ganske overlegen når jeg er ute, er noe som er gæli med meg. Du får blinke og tute og veive med armene neste gang. he he

 

Rage er nok ikke fast inventar på shell men jeg følte jeg måtte poste det da han la ut noe lignende om meg for lenge lenge lenge siden (han hadde grunn til å si det han sa;) he he)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Så en svart golf, men jeg tenkte ikke på at det varf noen fra Bilforumet, er uansett ganske overlegen når jeg er ute, er noe som er gæli med meg. Du får blinke og tute og veive med armene neste gang. he he

 

Trur faktisk det var du som ropte ut at purken kom da vi var på Åråsen den kvelden ;) Og like etter som kom dem også, hehe.. Takk! ;) Sett deg flere ganger skjønner du...så du får gjøre det samme hvis du ser meg! Kjører VAG begge så..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår