Shadow_iX Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by HondaBabe Kan ikke noen UTEN turbo og 300++ hK teste bilen sin??? Da hadde jeg kanskje ikke følt meg som en snegle... *dagens hjertesukk* :/ Kan teste det ut jeg ... hehe... Har 119bhp NA SmallSiza Ponnies.. :D Men jeg har ikke stoppeklokke, men da jeg finner en, så tar jeg turen til HF-r og så er det målings.. :D hehe... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Ost For å mobbe PaC litt... Tenk på at før du knapt har passert 90 er jeg ferdig med hele racet! :p :o :D bare pass opp når den nye automobilen min kommer ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Har endelig fått testet litt igjen. Denne gangen ut av bomringen, mot sentrum fra Skedsmo 70-110: 3,97 80-120 med "sats" fra 70: 3,93 Alt på 3dje gir. kappet fire tideler fra orginalt ladehjul til tannreimdrift. Har nå 164 hk (139 på drivhjulene) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 med defekt innsugspakning, fullt campingutstyr, masse verktøy, full tank og passasjer, ca 150kg overvekt og 0.7bar trykk (152hk i motor på rulla) 80-120 med sats 4.7sek med fiksa innsugspakning, mye verktøy, altfor stor kompis, ca 150kg overvekt her og, 0-7bar trykk 80-120 med sats 4.2sek med "tom" bil, uvisst ladetrykk (målern stopper på 1.5bar) 80-120 med sats 2.5sek. og ja, jeg er jævli godt fornøyd!!! skal ta en test på 1.3bar når det tørker opp ute, er det trykket jeg kjører på til vanlig, så da blir det mer rettferdig ovenfor polo classic og "G-poloen" :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by fcuk 3. gir 70 - 110: 5,3 Sek 4. gir 70 - 110: 7,5 Sek 3. gir 80 - 120: 5,6 Sek 4. gir 80 - 120: 7,8 Sek 5. gir 80 - 120: 8,7 Sek Vanskelig å ta tida i dag, mye trafikk. Man bør nok måle 5 ganger hver og ta snittet. .Net Veldig bra tall det der må jeg si!! Skal bli morsomt å sammenligne nå :) Nå er bilen min orginal, men på torsdag håper jeg å få inn chip :) Så her er FØR målingen : 70-110 i 3. gir: 06,82 70-110 i 4. gir: 09,74 80-120 i 3. gir: 08,01 80-120 i 4. gir: 09.93 80-120 i 5. gir: 11.61 Disse målingene er desverre ikke gjennomsnittsmålinger.. kun tatt i all hast.. 0-100: 10.32 som snitt resultat på 3 drag.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Med gamle motoren uten effektanlegg og vannsprut 60-120 på ca 5 sek.. 180-250 på ca 13 sek.. mangler litt krefter..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Fra 70-110 klarte jeg 7,9 sec. Mobilen som stoppeklokke, 3 gir, faktisk litt slakk oppoverbakke (veldig slakk). 88´Peugeot 405 SRI 1,9 liter med 122 hester. Ikke dårlig syns jeg med tanke på redskapen :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 1. gir 0 - 80km/t.. 2.1 sek 2. gir 80 - 130km/t.. 1.9 sek 3. gir 130 - 180km/t.. 2.7 sek 4. gir 180 - 225km/t.. 3.6 sek Synes det går svett jeg :D :D Edit: disse tallene var ink 3 gireringer på ca 0.3 sek, så ca 0.9 sek går med til å gire opp til 225km/t ;) ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Quicksilver 1. gir 0 - 80km/t.. 2.1 sek 2. gir 80 - 130km/t.. 1.9 sek 3. gir 130 - 180km/t.. 2.7 sek 4. gir 180 - 225km/t.. 3.6 sek Synes det går svett jeg :D :D Holy macaroni! :D Men jeg utfordrer deg på 80 - 120 i 3. gir da :cool: Fikk selv målt min beste 0 - 100 med G-Tech her om dagen også. 3,89 sek, med full_klaff start... (edit..) ...og slitne piggfri dekk! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 G-tech ja.. km/t jeg oppga var virklige km/t ikke på metere ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Quicksilver G-tech ja.. Ja... Sier jo ikke at bilen faktisk går 0 - 100 på den tiden. Bare at G-Tech'en tipper det... Får trimme mer og komme tilbake med nye målinger :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.