Gå til innhold

Volvo 244 Turbo selges i deler..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står det ikke turbo på rattet? Ser da ut som det på bildet du har lagt ut?

Har ratt som det står volvo på,men vil ha det hvis det er turbo med skrift..

Btw, vanskelig å finne fram til deg? Er ikke iform, blitt smitta ta dama:mad: Går det greit å evnt. få sendt det? Oppkrav, eller norgespakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _Sjakalen

Står det ikke turbo på rattet? Ser da ut som det på bildet du har lagt ut?

Har ratt som det står volvo på,men vil ha det hvis det er turbo med skrift..

Btw, vanskelig å finne fram til deg? Er ikke iform, blitt smitta ta dama:mad: Går det greit å evnt. få sendt det? Oppkrav, eller norgespakke?

 

Kan godt sende det, eller så kan du jo ta det når du blir frisk igjen.

Det er det samme for meg ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 for sentrallås tja, får se på lønninga, men hørtes pent ut det. mye jobb å instalere?

 

De demperene ja, er det fjører også eller? har du mulighet for å legge ut et bilde eller to ?

 

Takker for bra respons.

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

500 for sentrallås tja, får se på lønninga, men hørtes pent ut det. mye jobb å instalere?

 

De demperene ja, er det fjører også eller? har du mulighet for å legge ut et bilde eller to ?

 

Takker for bra respons.

 

Mvh Erik

 

Veit ikke hvor mye jobb det er, men Volvo-man eller var det Dabutcher har laget en veldig fin Howto, med masse bilder..

 

Demperene var gule r-sport bak, forran har jeg ikke sjekket..

 

Fjerene ser ut som vanlige røde lesjøfors, men det har jeg ikke sjekket..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

Veit ikke hvor mye jobb det er, men Volvo-man eller var det Dabutcher har laget en veldig fin Howto, med masse bilder..

 

Demperene var gule r-sport bak, forran har jeg ikke sjekket..

 

Fjerene ser ut som vanlige røde lesjøfors, men det har jeg ikke sjekket..

 

var det jeg sa.. gule r-sport *LOVE* :D hehe bilen blir så deilig og stiv med dem =)

 

den rallybilen jeg fortalte deg om,, vi var 2 stk som prøvde alt vi greide med å få den til å gynge litt .. vakke KJANGS!! =)

VoC = gromt

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R-Sport

Hei! Trenger bremser og høyre vindusrute bak jeg, snarest! har du disse delene?????

 

 

Mvh R-Sport

 

disse delen har jeg.

 

ta kontakt på telefon. Nr er sendt i PM

 

 

 

 

Locked: 500pr stk?

 

Har ikke hørt om blåe r-sport dempere, men så er ikke jeg noen allviter heller..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

 

Evnt. så begynner jeg å jobbe på hadeland igjen til uka, så kan ta det med opp for dere.

 

Hadde du kunnet det hadde jo det egentlig vært glimrende! Får nemlig en Ungarer i huset fraogmed onsdag (skoleutveksling) så blir litt vanskelig å komme ifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sørge for at Ståle for med seg noen deler som han kan ha liggende i arbeidsbilen sin, så kan dere jo avtale en dag han kan møte deg..

 

Det var ratt du skulle ha? noe mer?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår