Gå til innhold

Volvo 244 Turbo selges i deler..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Riper i sylinderen faktisk, det kan vel alltids ordnes.. Hvor langt har den gått?

2000 hørtes ut som en grei pris, men man får de komplette for 3500 i sverige;) Hvis det bare er stemplet og turbo er 2000 ok pris,men riper i sylinder...

 

Resten av delene, hvor bodde du sa du? og et mobilnummer, så kan vi avtala tid jeg skar komma!

 

-_Sjakalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt deg både mobilnummer og adresse flere ganger i PM. dessuten står det jo Location: Jessheim under nicket mitt...

 

Skal sjekke om det er riper eller ikke etter jobb i dag..

 

Er ikke sikker på hvor langt den har gått, men det har vel lite og si da den trenger en overhaling nå uansett.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R-Sport

solgt mange deler eller? er dt noe igjen av bilen? mye rust?

rust i gulv og kanaler, utenom det er bilen ganske pen.

 

Bare solgt det som står i lista lenger opp.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i orden at du maser ;)

men kjerra står hos fattern, så jeg fikk ikke dratt nedom, skal gjøre det i dag, send meg gjerne en sms så husker jeg det.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _Sjakalen

Beklager maset, men har du fått sjekka opp denna motoren?

Var det jøttli med riper i sylinderen, eller er det bare stemplet som er ødelagt?

 

Sender du meg en pm med mobilnr. ditt, så skal jeg sende deg en mms med bilder tatt da vi tok av toppen.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var riper i 3.sylinder ja..

 

volvo264; dørtrekka er tatt av og klare til å sendes.

 

sjakalen; elruter bak er på vei ut, tok ut ene siden i går.

et dørhåndtak er også tatt ut..

 

Oldvolvosneverdie: Ja det er "turbo" lampe i instrumentet.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke plastdetaljer?

Old volvos never die skal ha alt av plastdetaljer som er i taket.

 

 

Hvor mye er 4dørtrekk + lister og noen plastdeksler verdt da?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okej..ej skulla hatt den plast plata som er på dør bjelken invending + den plast karmen som er på innsida av den sisje ruta som er heilt bakerst, om plast delene er heilt svart..

har egentli ikkje peiling på kor mykje dørtrekka er verdt ej..får no taki over alt. men gidde ikkje å stresse me å leite..

100kr pr trekk?

kan du fikse ett bilde av eine dørtrekke? har 4 dørtrekk frå før, men likte ikkje mønstere som er på stoffe på dei..blir litt kjipt om ej kjøper samme dørtrekka ijenn=) hehe

trenger egentli ikkje å vere bilde av akkorat dei, berre kansje ett bilde som er av samme sort/type osv

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår