Gå til innhold

Volvo 244 Turbo selges i deler..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by volvo264

okej..høyres no steike bra ut de da:D

 

trur du de blir lenge til da? haster ikkje so veldi..har ikkje komt til de punkte til å innrede bilen enda..so om ej berre fe de en gong om 14 daga + -? so e fe fint de ja:op

 

er setene mykje slitt? sjeive framstoler osv??

 

Setene er ikke slitt..Helt fine og rette med pute på nakkestøtte..

 

Ang frakt så er jo dette veldig usikkert om jeg får til, så jeg anbefaler deg også til se litt rundt etter folk som skal den veien...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvoturbo240

350,- for KUN speedometeret?? (det går til 220 km/t ikke sant?)

 

AlpeJohn har allerede meldt sin interesse for det og bydd 500,-

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager en liten liste her...

 


  • Intercooler m/trykkrør - solgt
  • Oljekjøler m/slanger - solgt
  • Instrumentholder for 3stk ekstra - solgt
  • 3" eksos - solgt
  • Girkasse - solgt
  • 220km/t speedometer - bud 500,- Alpejohn leder.
  • Stoler fremme - bud "volvo264"
  • Komplett listverk - bud "volvo264"
  • Svart taktrekk m/deksler og alle detaljer - bud "O.V.N-Die"
  • Felger - bozzo har meldt sin interesse for lenge siden.. (lever du?)
  • sorte dørtrekk - bud "volvo264"

 

De jeg har glemt send meg PM...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, som sagt er det blått, kjøper jeg det.

(Får med hanskerom isåfall?) Utvendige gørhåndtak jeg er interessert i ja. Send meg en mail, eller har du et mobilnummer, så kan jeg evnt. ringe deg. Mye skal du ha for turbotrykkmåleren? Elektriske vinduer, 2 motorer og 2 panel, det til fører og det andre, evnt, alle fire.. Noen realistisk pris du kan tenke deg for det?

 

Halv-jo@online.no

977 68 412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by _Sjakalen

Flott, som sagt er det blått, kjøper jeg det.

(Får med hanskerom isåfall?) Utvendige gørhåndtak jeg er interessert i ja. Send meg en mail, eller har du et mobilnummer, så kan jeg evnt. ringe deg. Mye skal du ha for turbotrykkmåleren? Elektriske vinduer, 2 motorer og 2 panel, det til fører og det andre, evnt, alle fire.. Noen realistisk pris du kan tenke deg for det?

 

Halv-jo@online.no

977 68 412

 

Er ikke blått... Men svart er vel tøffere?

Dørhåndtak 2stk: 150kr.

Turborykkmåler: 150kr

Elektriske ruter forran er solgt, men de bak har jeg.

Ratt: 150kr

300kr,- pr dør bak? med håndtak m/ bryter, motor og ledninger.

 

Gi kommentar, da jeg ikke veit akkurat verdi på dette, jeg bare poster noen tanker om hva jeg syns..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

Er ikke blått... Men svart er vel tøffere?

Dørhåndtak 2stk: 150kr.

Turborykkmåler: 150kr

Elektriske ruter forran er solgt, men de bak har jeg.

Ratt: 150kr

300kr,- pr dør bak? med håndtak m/ bryter, motor og ledninger.

 

Gi kommentar, da jeg ikke veit akkurat verdi på dette, jeg bare poster noen tanker om hva jeg syns..

 

Jeg har svart, men vil ha blått for å matche resten av interiøret;)

Dørhåndtak, turbotrykkmåler og ratt er nå solgt, men 300,- pr dør? hadde et tilbud på 500 for komplett sett til 4 dører, med det var beige.. 300,- for begge dørene bak, så er det solgt. Pris for alt, 750 + frakt?

 

-_Sjakalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dempere er ikke solgt, har ikke hatt tid til å skru av hjul for å sjekke.. All tid jeg har ti lovers går med på bilen min, er bare 1mnd til EU , dvs jeg har dårlig tid..

 

Ja det er aircondition på den.

 

Ring Zerox for å høre om turboen m/940 grenrør. er tilsalgs, han er vel ikke sikker på om han viol ha det selv eller ikke..

 

Sjakalen_

Jeg har svart, men vil ha blått for å matche resten av interiøret

Dørhåndtak, turbotrykkmåler og ratt er nå solgt, men 300,- pr dør? hadde et tilbud på 500 for komplett sett til 4 dører, med det var beige.. 300,- for begge dørene bak, så er det solgt. Pris for alt, 750 + frakt?

 

-_Sjakalen

 

150 pr dør altså?

 

Er jo ganske spesielt med el. vinduer bak.. men men..

greit 750+frakt.

 

Men bodde ikke du ganske nærme? er vel billigere å kjøre bort å hente i stedet for å betale frakt?

 

Regner med at det tar noen timer å skru ut alt av deler som du skal ha, og som sagt så må jeg nesten prioritere min egen bil akkurat nå, men skal se om jeg ikke får skrudd ut det du skal ha i løpet av kvelden..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ha sjekket, motoren, b21et..

Brent sylinder, er blokka ødelagt, eller stempel? Komplett med ledningsnett, innspruten, og alt? Turbo og alle slanger til den? Pris på motoren er? Billig nok er det interessant.

 

-_Sjakalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b21et ja

Blokka ser helt fin ut, men så er det mye man ikke kan se med det blotte øye, det som man SER at er ødelagt er stempel nr3 forfra. der er gått varmt for seg og har smeltet litt på siden mot eksosen.

 

Du kan få kjøpt motoren ja, men som jeg har sagt en del ganger før i denne tråden så er

 

Ring Zerox for å høre om turboen m/940 grenrør. er tilsalgs, han er vel ikke sikker på om han vil ha det selv eller ikke..

 

Gjentar meg selv jeg.. Turboen er ikke solgt, men Zerox (som eier bilen) lurer på om han skal ha turboen selv, altså alle spørsmål ang den må rettes til han pr tlf (pm meg for nummer) nytter ikke å sende han pm da han er i militæret.

 

motor går for 2-2500kr tenkte jeg, da trenger du bare bytte stempel og få tak på turbo så har du komplett b21et.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår