Gå til innhold

Volvo 244 Turbo selges i deler..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.volvo240tic.com/motornew.jpg

 

om de er den type innsprut på motoren, då er ej innterisert i å kjøpe heile systemet + den siste slangen som går på innsuget..

 

kor mykje er de verdt? insprut slangane,innsuget døret som går inn på insuget, å den fine boksa som fordseler bensinen eller ka de heite å gjerne dei releane som er til bensin pumpene=)

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo264

http://www.volvo240tic.com/motornew.jpg

 

om de er den type innsprut på motoren, då er ej innterisert i å kjøpe heile systemet + den siste slangen som går på innsuget..

 

kor mykje er de verdt? insprut slangane,innsuget døret som går inn på insuget, å den fine boksa som fordseler bensinen eller ka de heite å gjerne dei releane som er til bensin pumpene=)

 

Det ser temmelig likt ut det innsprutet der ja. Du vil kjøpe hele innsprut systemet, m/ ledningsnett? Prisen på det har jeg ikke peiling, noen andre her som har?

 

Sjakalen: Jo det var egentlig en meninga at du skulle få kjøpe 2 av håndtaka, men jeg lot Mambo få dem med siden det tok så mye tid for å få ut de delene han skulle ha, håper det går greit? ellers så kan jeg evt se om jeg finner noe slikt andre steder.

 

Old Volvos Never Die:

Sendte delene dine i går, du var flink til å anslå porto, kom på akkurat 50 :D Er det noen spesiell navpute på turboratta? Står bare "volvo" på det som sitter der..

 

Ealoken: 500kr for sentrallås?

4motorer, m/ledningsnett og "stag"

 

Veit ikke hva de stive demperene er demperene er verdt , men hvis vi går ut i fra at det er gule r-sport, hva byr du?

 

volvo264

Rakk ikke å få sendt delene dine, posten hadde ikke lange nok papprør til å få sendt listene i, rakk akkurat å få kjøpt 2m med takrenne, det skulle de ha en hundrelapp for, kunne teipe de pakkene sammen, men da blir det et "ukurant" gebyr på 80kr fordi pakken ikke kan stables lenger.. sKal sende det i dag, men vil du betale det ekstra gebyret, eller skal jeg bare sende 2 kolli?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er greit, "Sjakalen" kommer også da.

 

Blir vel boende i verkstedet i helga.. begynner å haste litt med bilen min n å også..

 

Ja du får se om du finner noe annet du trenger der..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dem skal volvo264 ha, ligger i bilen nå, blir sendt med posten i dag.

 

Med mindre du betaler bedre da. ;)

 

neida dem er vel solgt.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by x8|volvo

snakk om arbeid med å selge for andrea altså :rolleyes:

 

 

 

Hva har du igjen nå som er til salgs? Vinge? felger som passer 240?

 

Men så har jeg jo fått en del for å gjøre det også...

Dessuten står den bare i veien i verkstedet mitt, så jeg vil selge den så fort som mulig før jeg kapper taket av den og har en cab jordebil.

 

var ikke vinge på den.

Felger passer 240 ja, bilde ser du på en av de forrige sidene.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El benny das Turbos

hvor mye har han bydd da ?? hehe

 

100kr.

 

Men som sagt dem er lovt bort.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår