VwDude Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 trenger ikke lakkkode til sånn bil.. er vel samma pokker åssen farge det er på de nye delene du egentlig får tak i.. stygt er det jo uansett Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det finnes opptil flere. Det står en på bystasjonen i Bergen og. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Harlequin er en smule sært, men liker det jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Harlequin er en smule sært, men liker det jeg. Er alle Harlequin helt like, eller er det tilfeldig hvilke deler som får den og den fargen? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hater de color greiene ;P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er alle Harlequin helt like, eller er det tilfeldig hvilke deler som får den og den fargen? :wonder: Som du ser av bildene så er ikke alle like. Samme som er postet flere ganger i denne tråden, men legger ved enda et bilde. Dette er forøvrig en av mine favoritt 3'er Golf'er:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 En ting er sikkert, fargekombinasjonen på Harlequin VR6'n er langt bedre en det nest siste bildet i siste post. Noe så stygt har jeg aldri sett før, VR6'n er derimot genial :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 sikker på det? disse er jo uhyre sjeldne, og aldri før har jeg hørt om at det fantes noen i norge.? 110%. Har ikke tid til å lete nå, men husker det godt. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg syns de er drit FETE jeg! Den nederste Golfen med VR6 leppe der iallefall.. Går en sånn polo i Moss, må smile hver gang jeg ser den:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er alle Harlequin helt like, eller er det tilfeldig hvilke deler som får den og den fargen? :wonder: Det er sikkert overskuddsdelene fra produksjonsavdelingen, så sikkert litt lotto hva man får til slutt. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det er sikkert overskuddsdelene fra produksjonsavdelingen, så sikkert litt lotto hva man får til slutt. :) Ja kanskje det :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg syns de er drit FETE jeg! Den nederste Golfen med VR6 leppe der iallefall.. Ai, er nok ikke bare VR6-leppe på den, er nok noe litt mer futt i motorrommet også. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 nei fy flate, fatter ikke at noe så stygt kan ha blitt rullet ut av produksjon. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 VR6'n er derimot genial :) Eirik :thumb Genialt er ordet. Motorrommet så ikke så ille ut heller. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Er alle Harlequin helt like, eller er det tilfeldig hvilke deler som får den og den fargen? :wonder: Er fire(fem) forskjellige utgaver; Ginster Yellow Pistachio Green Tornado Red Chagall Blue Er også rykter om at det ble laget noen få utgaver som ble lakkert i en farge, enten med hensikt eller at dem ble bestillt slik, dette er delvis bekreftet ved å se på produksjonsnummer osv: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg