Opus Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 PM er sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 er det samme typen som står til salgs på internett til 40$ altså 240 kr ? bare lurer for de er visst ikke så god kvalitet har jeg hørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Rallye er det samme typen som står til salgs på internett til 40$ altså 240 kr ? bare lurer for de er visst ikke så god kvalitet har jeg hørt.. det vet jeg ikke. har hatt et sånt sett på min bil. funka greit der. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Ahm.. stemmer jo det du sier, men eg mener å ha sett Golfer med en lysbryter over lysbryteren, hvis du skjønner ka eg mener, har trudd den var til de lysa av enelleranna merkelig grunn :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 går jo ann å flytte på den brytern da. så lenge ledningene er lang nok så kan du sette den enten over lysbrytern eller i et av de 6 andre hulla som er på midten Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 sett meg opp på et par da!! jon anders sletta!!! bor i fetsund! kan hente fort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbosmurf Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Jeg vil også ha!!! Har sendt PM! Siter -75 VW Golf L(prosjekt oldschool) -03 Skoda Superb -70 Volvo Amazon(prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Mangler noen få til da ser jeg. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Sett meg opp også! Aleksander Amundsen, sender PM om mer info! Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 oki du er med Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 öppdatering.. 2 som har fått lyktene sine. og resten er på vei Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 jeg skal ha.. magnus foss, fetsund, 45473860 Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 da var dem i bilen, ferdig montert! men sånn bryter å sånn.. det er jo to steg på den bryter'n til tåkebaklysa, hakk en er til tåkelys forann, hakk to er for begge deler! det var ikke noe stress i det hele tatt å få satt på plass, det som tok meg litt tid var å skjære ut høla, sto på lageret på alnabru å gjorde det, tenkte det var verktøy der, men der tok jeg grådig feil, var bare et baufilblad og et blad til en stanley kniv! men det gikk, tak bare satans lang tid! Enjoy! Espen Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Ladden da var dem i bilen, ferdig montert! men sånn bryter å sånn.. det er jo to steg på den bryter'n til tåkebaklysa, hakk en er til tåkelys forann, hakk to er for begge deler! det var ikke noe stress i det hele tatt å få satt på plass, det som tok meg litt tid var å skjære ut høla, sto på lageret på alnabru å gjorde det, tenkte det var verktøy der, men der tok jeg grådig feil, var bare et baufilblad og et blad til en stanley kniv! men det gikk, tak bare satans lang tid! Enjoy! Espen Mye pes å montere selve lampene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladden Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 null stress, men det fulgte ikke med noen skruer eller noe sånt.. sleit litt med å finne noe som passa! men ta av fanger'n.. gjør det lett for deg selv! hehe, men ikke kjør uten fanger.... en som fortalte meg at det går greit, noe som viste seg ikke å stemte, kom over en fartsdump uten fanger(da sitter jo ikke den bjelka som holder oppe fremre motorfeste fast), onkel politi sto ved veien. så hørte jeg en sinnsyk "dunk" lyd, onkel titta noe helt forjævlig på bilen, kom frem litt lenger borti veien, da lå motor'n nesten på bakken! dette var jo da for lenge siden! er IKKE lett å få motor'n opp igjen med orginal jekk! Siter Nå er jeg tilbake med golf 2 prosjekt, endelig! X-Golf 2 X-sierra X-dame (tid til å skru bil igjen) Hils innom http://home.no/ladden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg