Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Originally posted by TP Racing

Et par kompiser av meg gikk i klasse med en dude som hadde steilet med en semitrailer.. MED henger. :rolleyes:

Samme fyren fant en levende slange som var kveilet flere ganger rundt grunnmuren på huset.

Jeg skjønner ikke hvorfor andre mennesker opplever så mye spennende i livet, føler at livet mitt er alt for kjedelig :rolleyes: :D

 

Kjære trond... det er litt begrenset hvor mye action det blir/ er på Averøya :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brekksladd med lastebil? Ja den er lett du, spesielt da mesteparten av større lastebiler også låser forhjula på parkbremsen!

 

Prøvde en gang å dra i parkbremsen med en av forsvarets herlige lastebiler, det eneste som skjer er at du bremser kraftig, før du kommer ned i så lav fart at du låser hjula...

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TP Racing

 

Hehe, du har jo aldri vært her engang da :P Dessuten har jeg flyttet de use kilometrene inn til "storbyen" (LOL) Kristiansund nå, så ikke prøv deg :D

 

OFF-TOPIC:

Eeey! Averøya, er ikke det rett utafor Atlanterhavs-veien (eller hva den heter?). Jeg har vært der og dykka :)

Hvis jeg skal kjøpe bil av deg en gang og skal hente den der oppe skal jeg dra med med utstyret opp :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfstraff

Den ladaen finnes faktisk den, går som sivilbil i Kragerølol lol lol lol

 

Neida, så sånn er det, men har hørt noen rykter om at det går en amazon i sørnorge et sted som er råna opp som en ungdomsbil, som snuten bruker som sivil, er vist trimmet og greier, uvisst med hester, sikkert 900 ponnyer:D

Snuten på steinkjer har visst en e30 m3 som sivilbil da, fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

 

Sitere TVNorge:

 

"De driver en livsfarlig lek med livet, I 200 kilometer i timen kjører disse unguttene rundt i oslo..."

 

:eek:

 

HVOR i Oslo? ;)

Er ikke umulig å få farten opp i 200 innafor Oslo's grenser ;) Har flere ganger kjørt i 130-150 uten problemer for de litt større veiene (hadde klart å kjøre fortere om bilen hadde hatt bedre bremser og krenget mye mindre i svingene), men det var snakk om i sentrum, da blir jo hele greia annerledes! Eller...? :p

Også blåser media jo opp alltid, "litt".. 100km./t. er 130 og 130 km./t. er 170 osv. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

 

OFF-TOPIC:

Eeey! Averøya, er ikke det rett utafor Atlanterhavs-veien (eller hva den heter?). Jeg har vært der og dykka :)

Hvis jeg skal kjøpe bil av deg en gang og skal hente den der oppe skal jeg dra med med utstyret opp :)

 

Det stemmer vettu, der bor (bodde) jeg. Bor nå hele 12 minutter unna averøya, så det er bare å ta seg en tur det, om du skal kjøpe bil eller ikke :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mortenf

Brekksladd med lastebil? Ja den er lett du, spesielt da mesteparten av større lastebiler også låser forhjula på parkbremsen!

 

Prøvde en gang å dra i parkbremsen med en av forsvarets herlige lastebiler, det eneste som skjer er at du bremser kraftig, før du kommer ned i så lav fart at du låser hjula...

Det er feil.. ALle lastebiler har brekket på bakhjula/drivhjula

 

At DU klarte å låse fronthjulene med brekkete betyr bare på at du hadde koblet inn 4x4 /6x6 aner ikke hva slags bil du kjørte.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Swidish

Lastebil turbo på bilmotor kan funke fint det...

 

 

joda.... Det skal vel funke. du vil bare få turbolagg opptil 1min men det er greit væ?..

 

Desutten... Du kunne glemt å starte bilen.. Da må du såfall dytte den i gang i 3giret for å få nokk trykk på motoren til å starte.....

 

Ikke glem nå at en diesel turbo krever litt mere luft enn bensin turbo da:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

joda.... Det skal vel funke. du vil bare få turbolagg opptil 1min men det er greit væ?..

 

Desutten... Du kunne glemt å starte bilen.. Da må du såfall dytte den i gang i 3giret for å få nokk trykk på motoren til å starte.....

 

Ikke glem nå at en diesel turbo krever litt mere luft enn bensin turbo da:)

 

Det er faktisk "vanlig" med lastebilturboer på bensinmotorer.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

joda.... Det skal vel funke. du vil bare få turbolagg opptil 1min men det er greit væ?..

 

Desutten... Du kunne glemt å starte bilen.. Da må du såfall dytte den i gang i 3giret for å få nokk trykk på motoren til å starte.....

 

Ikke glem nå at en diesel turbo krever litt mere luft enn bensin turbo da:)

 

Joda, litt lagg blir det jo, er jo en budsjett løsning... Er fler 11 - 12 sekunders biler i sverige som kjører med lastbil turbo.

 

Hvorfor skulle du fått mer trykk på 3 giret? hvor mye luft som går gjennom motoren ( og da også gjennom turboen ) avhenger av rpm ikke hvilket gir du ligger i.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår