Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den ladaen finnes faktisk den, går som sivilbil i Kragerølol lol lol lol

 

Neida, så sånn er det, men har hørt noen rykter om at det går en amazon i sørnorge et sted som er råna opp som en ungdomsbil, som snuten bruker som sivil, er vist trimmet og greier, uvisst med hester, sikkert 900 ponnyer:D

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mad_Maxx

Ååå, hørt maaange. Værste blir vel; "er 180hk i den originale 2.0 16v ecotec motoren min. Har sportsluftfilter, så det er sikkert 200 hk nå" og "skal kjøpe toyota supra twinturbo til neste år" siste fortalt av en 17åring som egentlig ikke vet hva en turbo er...

 

Håper det ikke mer meg du sikter til, å jeg sa 160hk. Bilen er faktisk benket til 155hk og har "litt" mere enn et sportsluftfilter.

Og ja, med sportsluftfilter eller openfilter så benker en 2.0i 16v til 139hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Swidish

Lastebil turbo på bilmotor kan funke fint det...

 

 

Nå er ikke det nødvendigvis en skrøne. En bekjent kjørte en periode med turbo fra lastebil på sin Cosworth, og det fungerte helt greit det. Ladetrykket kom litt sent, men ellers et veldig billig alternativ...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

 

enig der maxgets... og skulle likt å vist hvem eivindsvendsen er... sier ikke meg en dritt liksom...

 

azzido, det kan vel ikke være han lada typen ved kivle som spiller deg et puss tro???

 

Siden han kjører lada, blir kalt andeby der vettu..

 

-golfstraff-

- Mercedes 230E 92mod

x Golf GTI 86mod (solgt)

x Peugoet 405GRi (fikk straff, vrak, dynga)

x Opel Vectra2000 (solgt)

x Fiesta 1.1 84mod (død i grustak)

x Sierra 2.0L 87mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

 

Håper det ikke mer meg du sikter til, å jeg sa 160hk. Bilen er faktisk benket til 155hk og har "litt" mere enn et sportsluftfilter.

Og ja, med sportsluftfilter eller openfilter så benker en 2.0i 16v til 139hk.

Han skrev den "originale" motoren.. Den er det ikke så mye hester i..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

 

zcars i england leverer kit for bruk av motorsykkelmotorer i mini morris, da også 2 motorer.. 2stk hayabusa turbomotorer på 250+HK hver på en bil med totalvekt på 600KG og har 400-500HK, hvem tror du vinner da?

 

de leverer også drivverk for 4x4 på disse.

 

parkere supra og skyline er da ikke vanskelig :p halvparten har ikke råd til skilter og står parkert.

 

Ingen nevnte noe om at supran eller skyline kunne trimmes.

Og iogmed at mini'n "blir" trimmet i denne situasjonen, tenker vi oss det samme med de japanske.

Hvem tror du vinner da?`

 

Huff, vet du forsvarer din kjære, men ikke kom her og si at en trimma mini fliser en trimma skyline/supra.

Antar at personen mente en stock skyline/supra, men det stod det ingenting om. Så vi må ta likt utgangspunkt for nevnte biler :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

 

 

Nå er ikke det nødvendigvis en skrøne. En bekjent kjørte en periode med turbo fra lastebil på sin Cosworth, og det fungerte helt greit det. Ladetrykket kom litt sent, men ellers et veldig billig alternativ...

 

Var det som var poenget mitt, for budsjett bygger så er det mye billigre å kjøpe en lastebils turbo en en raceturbo ( men du får jo det du betaler for også )

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gEIRA

 

Ingen nevnte noe om at supran eller skyline kunne trimmes.

Og iogmed at mini'n "blir" trimmet i denne situasjonen, tenker vi oss det samme med de japanske.

Hvem tror du vinner da?`

 

Huff, vet du forsvarer din kjære, men ikke kom her og si at en trimma mini fliser en trimma skyline/supra.

Antar at personen mente en stock skyline/supra, men det stod det ingenting om. Så vi må ta likt utgangspunkt for nevnte biler :)

 

1000hk mini mot 1000hk Skyline/Supra, hvem vinner ? :D Vis vi ser bort fra at Mini'en mest sansynlig vil bli høyst ustabil og kanskje tar seg en tur til månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

 

1000hk mini mot 1000hk Skyline/Supra, hvem vinner ? :D Vis vi ser bort fra at Mini'en mest sansynlig vil bli høyst ustabil og kanskje tar seg en tur til månen.

 

Hm, sist jeg sjekka finns det ingen mini med 1000hk, kontra xx antall supra/skylines.

Og hvordan i alle dager skulle man fikset en motor med 1000hk i det lille motorrommet til mini?

 

Men om vi tar utgangpunkt i likt antall hk på begge biler, så har mini en klar fordel med mindre vekt.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xenon

 

Tviler ikke et sekund på at jeg fint kunne klart å nå 140kmt inne i Oslo, men det er jo HEEEELT på tryne å prøve da!

 

Sitere TVNorge:

 

"De driver en livsfarlig lek med livet, I 200 kilometer i timen kjører disse unguttene rundt i oslo..."

 

:eek:

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kompiser av meg gikk i klasse med en dude som hadde steilet med en semitrailer.. MED henger. :rolleyes:

Samme fyren fant en levende slange som var kveilet flere ganger rundt grunnmuren på huset.

Jeg skjønner ikke hvorfor andre mennesker opplever så mye spennende i livet, føler at livet mitt er alt for kjedelig :rolleyes: :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår