LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Jeg har SÅ sinnsykt lyst på kromfelger til min Golf 2. Helst sånne felger med "kant" innover. Skjønner? Men jeg finner det ikke noe sted på nettet. :( Vet dere om noen steder der det finnes slike felger? Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 de selger doen "deilige" kapsler på biltema..:p passer det meste, men faller ikke i smak hos de fleste Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Kan jo kjøpe Alessio F1 da... Ikke DIREKTE Krom, men litt... Og tror det ville passa mye bedre enn helt krom felger på en golf.. Bilder? <--- Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 KAPSLER? Jeg vil jo ikke ha kapsler!!! Jeg vil ha felger! *hyyyylgrine* anger2 Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by bjirn Kan jo kjøpe Alessio F1 da... Ikke DIREKTE Krom, men litt... Og tror det ville passa mye bedre enn helt krom felger på en golf.. Bilder? <--- *tørker tårer og snørr*;) Hvor selger dem det da? Priser? *myser på bildet* :) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Wheelie hadde jo også et tilbud på noen chromfelger,men vet ikke om det har dette enda? Var vel snakk om 5000 for et sett me 16" tror jeg.. Er ikke sikker,hukommelse lik en gullfisk her.. Søk litt rundt på nett.. Google er en fin bok.. :D :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 selger de hos http://www.deltamotor.no/felgogdekk/felg.html såvidt google fortalte... http://www.superdekk.no selger også... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ville gått for disse.. Golf II passer veldig bra med disse.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Ville gått for disse.. Golf II passer veldig bra med disse.. Lekkert! Hadde nok blitt bra på bilen min når den er ferdig. Hvor selger dem slike da? Og hvor mye må jeg regne med å punge ut med? :) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ligner litt på RS4 felgene de der. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Ikke dumt. Slett ikke dumt. Har de et navn? :) Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 RS4 Replica Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyDevilGirl Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by SpeedWell RS4 Replica Tænk ju! ;) Da får jeg sjekke litt priser i allefall. (Og så får jeg heller selge de felgene jeg kjøpte for 2 uker siden...) He,he... Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Fant de inne på deltamotor som det ble linket til lenger opp her.. Det står 2658,- men kan ikke skjønne at dette er prisen for 1stk.. Var litt for billig til å være et sett også,så jeg tror du må høre litt rundt rett og slett.. Sharif skaffer deg sikkert RS4 replica felger billig,men det var den chromlooken som kanskje blir vanskelig.. Alt kan ordnes.. Tror de hadde disse RS4 replica hos Superdekk også.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Neineineinei, kantfelger er tingen. De selger forskjellige Brock felger i krom. Brock B5: Fåes bare i 7 eller 8x14" da. :) Ellers er det Brock B2, i cromsilber (Som tyskerne sier). 7x15" Du kan jo ta en titt selv: http://www.brock.de/ Gå inn på "Kollektion" i menyen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg