El_diablo Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg har vurdert å kjøpe meg noen "bøtter" til bilen min som er effektive men på samme tid diskret. I dag kom jeg til å tenke på noe annet. Lyktene på bilen min er 3-delt. En blinklys del, en kjørelys/parklys del og en fjernlys del. Alle de 3 delene er separat og har egen reflektor. Da kom jeg til å tenke på hvorfor ikke putte noen 100 watt pærer inn i Fjernlyskaster delen? De lysene er jo ikke aktivert hele tiden? Kjørelysene blir jo likevell 55 watt. Eneste kan det skade reflektoren eller resten av lykten på bilen? Fjernlysene er de som sitter vedsiden av grillen... (ikke min bil) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Går sikkert bra å sette de i, men du kommer til å steke folien av reflektorene ganske fort.. Been there, done that:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Og selv om reflektorene holder kan det gå hardt utover ledninger, brytere og relè. Det gjorde det på en Passat hvor jeg prøvde noen slike pærer en gang. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Gjør som meg....Sett 100watts pærer i grøftlysene....men husk å gå opp et par størrelser i ledninger da ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Sjekk heller spenningen du har til pærene dine. Kjøp deg noen releèr og litt ledning, eller kjøp ferdige sett hos Biltema med tykkere ledninger.. jeg bruker 100w på nærlys og 80w på fjern.. Har hatt 100w i snart 1år, reflektorne er fortsatt like bra.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 det går sikkert:) men jeg vil anbefale å kjøpe rele å noen ledninger, ja.. hvis pærene får det for varmt sprenges de bare:D (eller bare smelter litt rundt seg....:rolleyes: Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 hehe ;) tar jo trossalt hele 5-10 sec før de er så varme at du kan drømme om å ta på de utenom at du brenner finga av deg ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg