MSpeed Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 hvor så du evon?.jeg har også lyst til å se den!!:D hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by MSpeed hvor så du evon?.jeg har også lyst til å se den!!:D hehe Deet er iallefal en jente på Rud som kjører den (noe sier meg at det vil bli flere:D), så det er bare å følge med utenfor skolen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by BMW 325i Deet er iallefal en jente på Rud som kjører den (noe sier meg at det vil bli flere:D), så det er bare å følge med utenfor skolen. en Jente!!:eek: btw..går du på rud? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by MSpeed en Jente!!:eek: btw..går du på rud? jepp en jente, ble litt overaska jeg også. ja jeg går VK1 Elektro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Så denne svarte evo 8 med svein svendsen stickers på mandag, like ved valler vgs... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Det går jo ann og ta "prøve" timer, og ikkje "kjøre" timer da !;) Så kanskje du kan lære litt og med det samme..! Sånn som "rektigt" bruk av clutch.. Tips og triks for å klare og matche turtallet på motoren med farten til bilen ved girskift og lignende..! Sjønt, det er stort sett øvelese og trening med sin egen bil det går i! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by BMW 325i Deet er iallefal en jente på Rud som kjører den det var det jeg sa ! hun vet sikkert ikke at det er en mitsubishi engang ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 I Hønefoss har vi kjøre skole med Subaru Impreza WRX! hehe slepper greit nå da! :D Men det er ikke så mange av elevene som tør å bruke den! :D Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by gondl3n Men det er ikke så mange av elevene som tør å bruke den! :D Det er klart en annen side av saken :) Hvor mange L'ere har lyst til å gasse/bulke en bil som drar fra stille til 100 km/t. på under 6 sek.? Hehe, bra vinkling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Faen :mad: Jeg vil også kjøre Evo 8 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by gEIRA Spørsmålet er vel om EVOn holder seg på veien i lengden, hihi. Klart den holder! :o Japansk kvalitet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 I fredriksatd har SB kjøreskole hatt Subaru Impreza som kjøreskolebil, med enderør og styling lik Petter solberg, tviler på hestene, men det ser iallefall fucked ut at det er en kjøreskole som har 5-6 sånne biler da... menmen.-... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Og hva skal man med evo 8 som opplæringsbil :rolleyes: Får jo aldri dratt på slik som den skal brukes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 jeg så den svarte evo'n ved butikken her, kanskje ikke så rart når han bor her... ;) bare for å nevne litt til så er vel den evo'n også chippa tror jeg.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 kjørte forbi denne evoen i går med golfen min! hihi. kjørte forbi den ved stryken på Hadeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg