Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle rygge litt kjekt bort til en kamerat av meg som stod i en oppmerket parkeringsplass. Og siden eg skulle opp på sida av han kikka eg i sidespeilet sånn at eg kunne sjå kor eg hadde han. Skulle vel tatt en kikk i sladrespeilet også for i "parkeringsplassen" på sida av han stod det en flaggstang. Ble en god saftig bulk i bakfangeren og et litt flaut øyeblikk. Og blei jo ikkje bedre av at det satt et par jenter i bilen hans.

[X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moped: Kjørte etter en kompis, også lå han forran meg, så bremsa han for og snakke med en kompis, det la ikke jeg merke til fordi jeg prøvde og holde følge med han.

Så endte med en liten tur ved siden av grusveien (en liten stripe gress før man endte i steinrøysa), akkurat da jeg skulle opp av den lille turen på gresset velta jeg...

 

Bil: Hadde akkurat øvelsekjørt og alt hadde gått fint, så kom jeg opp i oppkjøringa, så ba tanta mi meg om og rygge ned i igjen, på veien ned så jeg ikke hvor nær bilen var søplekassa, hadde litt flaks for var ett par mm før speilet tok tak i søplekassa..Endte med at tante lo godt og at jeg var rød som en tomat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moped: dette skjedde i trondheim

 

jeg og en kompis skulle på city syd (stort kjøpesenter for de som ikke vet hva dette er) å se på amcar utstilling. når vi kjørte bortover ble det litt rivalisering mellom oss(man hadde jo akkurat fått mopedlappen) så kompisen min på trimma scooter dro ifra meg, mens jeg på en "lettere" trimma Tempo Panter giret ned å dro etter han. like etterpå ser jeg at jeg tar innpå jævla godt, å jeg ser tilbake på han. plutselig blir alt svart for meg å jeg våkner på gressplenen ved dær det smalt.

 

det som skjedde var at en gal mann fra polen hadde plutselig funnet ut at han skulle skifte felt når han var på sia av meg rett før n avkjøring å dær stoppet han.

 

utifra det som de som sto ved siden av meg så, tok jeg og mopeden salto, jeg landet på taket av den fine nye opel astra'n til Mr.Polski!

 

jævli kjipt når det står 200 amcar entusiaster å ser på at en stakkars 16 år gammel gutt kræsjer i en bil, tar salto å våkner opp fortumlet å ør.

 

å selfølgelig kunne ikke vår polske venn verken engelsk eller norsk, så jeg måtte ringe politi for å få han til å roe seg, han hadde vistnok sparket meg mens jeg lå nede å hadde blackout....

 

veldig morsomt!!!!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde vistnok sparket meg mens jeg lå nede å hadde blackout....

 

veldig morsomt!!!!

Hva gjorde politiet når de kom da? Satan!! Selv om det er din skyld som kjørte på han bakfra håper jeg du anmeldte han for det!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kompisen min som er av det større slaget, altså en riktig bamse fikk roet han ned med et fint slag i solar. dette så heldigvis ikke noen av "tilskuerne". så da kunne jeg ikke anmelde han. bedre følelse at han ble slått istede for å anmelde han, noe som hadde endt på vanlig måte. han hadde bare fått en advarsel uansett.....

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en dag jeg lånte bilen til fattern (Gammel opel vectra med blomsterhull i baksjermene) når jeg skulle på skolen. Vi hadde bare noe møte eller noe, så jeg skulle kjøre hjem kompisen min, å da ble de andre kompisene med også, for vi hadde egentli ikke så mye å gjøre. Var på vintern, og det var litt glatt med nysnø. Så når jeg kommer opp gårdsplassen sier kompisen min: "Det e jævli glatt her, bære så du veit det". Det sa han litt for seint, for da sklei jeg med stive hjul over hele gårdsplassen rett inn i en fin betong stolpe som stod på andre siden av plassen. Da jeg gikk ut av bilen holdt jeg på å gå på trynet. Da var det stålis, med nysnø oppå, å det er ganske glatt, så bilen hadde ikke feste i hele tatt. Traff akkurat i støtfangerfestet (som står i "ramma" på bilen), så bilen ble takstert rammeskjeiv :S

 

var en grei trøkk jeg fikk meg. Traff harde betongen i 25-30 km/t ca. Det høres ikke fort ut, men smallt skikkelig :D

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det flaueste jeg har gjort må vel være og fikle med cd-spilleren i en lyskryss kø. og ikke få med meg at køa bevegede seg igjenn. når bilen bak tuta så hadde køa forann meg kjørt 200 meter..... det er flaut det.

 

har også parkert uten brekk og gir, og bulka bilen for 17000.... :deng på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en dag jeg lånte bilen til fattern...

Men var en grei trøkk jeg fikk meg. Traff harde betongen i 25-30 km/t ca. Det høres ikke fort ut, men smallt skikkelig :D

eh? jeg tror du bør fjerne det du skrev om faren din.

 

forøvrig, er det 3 tonn trykk ved momentant stopp i 40km/t.

ta den, dere som tror det er kult å kjøre uten belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et parkeringshus i tr.heim. Hadde akkurat vært å hentet ny bil sammen med dama. Jeg var trøtt, og vi skulle parkere for å handle litt før turen nordover.

Jeg ville jo selvfølgelig kjøre helt øverst i parkeringshuset da det bare måtte være kult. Så sier dama til meg "ikke vær borti kantene nå" rett før det hadde jeg NETTOPP kjefta på henne om at hun ikke fikk kjøre bilen pga. kantkjøring av felger og diverse "oisann uhell" jada, hva tror dere skjer i øverste sving i parkeringshuset.. Jeg kantkjører høyre felg bak. Det blei stille i bilen og jeg ble selvfølgelig knall rød.. Først prøvde jeg å late som det ikke skjedde, men så at hun klart og tydelig hørte det.. Følte meg ganske dum da ja..

 

Skjønner enda ikke hvordan jeg klarte det. Blei en forholdsvis dyr affære det der, men det gikk bra.. Stoltheten var det verste

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fattern brukte bilen noen dager etter dette, så var det ei dame som brøt vikeplikten, å pappa tok muligheten å gasset på rett i bakhjørnet på bilen. Så han fikk dekt hele greia av forsikringsselskapet til hu dama pga den lille krasjen.

Jeg må inrømme at jeg ikke så noe forskjell før og etter pappa kjørte i hu dama :P

JÆVLIG ålreit av faren din da... selvom det ikke var hans skyld så må han jo prøve å gjøre det han kan får å unngå smellen... Dette er vel på kanten til forsikringssvindel...

Fy faen så kjipt gjort av faren din og ødelegge for hu dama når det var DIN skyld at bilen var som den var...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der... Men på en annen side, hun brøt jo faktisk vikeplikten da. Uansett om han kjørte ut eller ikke, skulle hun ha vært beredt på å stoppe.

Er enig der jeg også, men... om man gjør det på pur F... sånn som jeg forsto det her... i steden for å ha hvilt høyrefoten littegranne på pedalen i midten, heller klemmer til på gassen FOR å treffe bilen fordi det var den andre sin skyld... da kan det jo diskuteres hvem som egentlig burde hatt skylda...

Life's unfair...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi i helsikken t du fyrer deg opp da mann flushit, gå å finn deg ein klut med kaldt vann over hodet, og ta livet med ro. Ja det er dumt av faren som straffet han med å kjøre i henne da, det synest eg og var heilt unnødvendig. Men du trenger heller ikkje å fyre deg så dyrene flukter, alle gjer masse dumt i livet, stol på meg. Ingen er perfekte :)

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår