Gå til innhold

Hva er det FLAUESTE dere har gjort angående bil/kjøring/ol

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

  • Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg å en kamerat hadde akkurat satt på pigg dekka på 240'n min, vi satte kurse mot sladdeplassen, fo nå skulle vi ut å sladde!

jeg kjører så å si normalt, men klarte å gi litt for mye gass i en rundkjøring, so da resulterte i sladd, så kontra, enda en kontra, etter en hel haug med kontraer så fant jeg ut at jeg skulle bremse (smart :p ) uten ABS så var det lurt, samme hvor mye jeg ratter, så svinger ikke bilen.

BANG! fronten på 240'n i et tre som er planta i en midtrabatt, rygga ut å kjørte for å fylle bensin :p

så ikke særlig fin ut etterpå, endte med å gi det til et godt formål, så brannvesenet brant den opp :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har altid kjørt rwd bil, så hadde far kjøpt ny a4 1.9tdi..

 

 

fikk låne den en helg, og så reinet det som menner den ene dagen, og jeg så muligheten, esp av og spinne å leike..

 

saken var da, ok nok å kose seg med bilen sidelengs, men så kjrøte jeg jo bil med driv foran, endrer litt på fysikken..

 

så god fart i svingen, bilen understyrer så jævli å går rett fra, får noia, trykker på esp knappen av en rar grunn, vips.. var på veien igjen, esp = vidunderknappen..

 

da jeg senere på kvelden så kjører de taxiene som galninger, kom i et kryss å tenkte, faen heller kommer sikkert ikke så mange biler, så lyser det opp noe jævli til høyre, en taxi kommer i 100 å helvete i 30sona, bråstopper, å den taxien snitter fronten, jeg sitter der med store øyner og ber sikkert til gud i uvitenheten min om at bilen til far gikk klar :P

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja har vel bare gjort èn flau ting på veien.

 

Hadde vært å bremset bilen hos autoconsult i desember 03. Vinter alså... Dum som jeg var så dro jeg avgårde med spmmerhjula bak. Var bart men litt isete. Men... Mens jeg var der begynte det å snø, puddersnø.

 

Kommer meg så vidt opp bakken fra Gulbrandsen, kommer meg 100 meter opp i svingen der før ræva skir ut og stopper akkuratt på kanten til å ramle ut i grøfta.

 

Stikker ned til per og hører om han kan taue meg. Finner frem en gammal merce kassebil, som ikke kom seg opp av oppkjøselen hans en gang.

 

Så ringer Per en nabogutt med Landcrusier. Setter på sperrene, men bilen har ikke kjangs, og bare spinner. Bilen triller selvsagt bakover og ned i grøfta.

 

Så ringer han lokale bonden med traktor. Den spinner og må gi opp. Forden enda lenger ut i grøfta. Så kommer postbilen skliende, tart nesten frontfangern min før den dulter borti en postkasse.

 

Bakken hadde i mellomtiden blitt enda glattere, en del folk kjørte kom ikke opp bakken, og ble isteden stående å se på drittungen med sprek bil som sto i grøfta.

 

Løsningen blir å ringe lokale fengselet, som hadde lagt kjettinger på traktoren. Den fikk endelig dratt meg opp til lett applaus fra tilskuerne. Så måtte fadern dra fra jobb midt på dagen, hente meg pigghjul og kjøre til Skotselv med dem.

 

Ikke noe voldsom historie, men følte meg ikke lur der jeg sto.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med CRX'en; Der jeg bodde før klarte jeg å rygge på huset :D Det har seg slik at jeg så kun i utvendige speil og ikke tenkte på at huset faktisk har hjørner...hehe såå der dundra jeg inn i hushjørnet i grei fart. Fikk bare en bulk i støtfangeren, som retta seg ut etterhvert. Sånn gummifanger. ;)

 

Klarte også å få sleng i 140 km/t på vanlig vei...snurra ett par ganger og grøfta kom farlig nærme, men som ved et miraklet retta bilen seg opp og jeg stod på min side av veien, klar til å kjøre..skikkelig utavdæjsjælopplevelse det gitt.

 

Sist og ikke minst, hadde vært på date med nåværende kjæreste og kjørte blid og glad altfor fort inn i rundkjøringa 60 meter fra der vi bor nå... Bilen fikk en kjempesleng, jeg gav gass og retta den opp bare for å finne ut at jeg ikke hadde sjangs til å stoppe, dermed tok jeg hjørnet av en midtrabatt og vikepliktskiltet på tur ut (skulle helt rundt) Endte med en giga smell, mange tårer, stiffneck og kondemnert bil. Hører med til historien at den akkurat var lakket og stylet..iihhaa

 

200'en;

 

Skulle kjøre til Molde å skifte til vinterdekk, og med bilen full i dekk klarte jeg nok en gang å få sleng, var meget glatt og jeg kjørte i kun 50, endte opp med ræva i fronten på en parkert minibuss som stod i en busslomme. Ble skader for 210k samlet :D Men men fikk da nye bakruter og ny lakk på rumpen..hehe

Det vittige er at ca en mnd senere skulle jeg rygge ut av Hydro Texaco etter å ha fylt luft...akkurat i det jeg ser i speilet ser jeg at det har snødd igjen og at jeg ikke ser en dritt, i samme øyeblikk rygger jeg på en slags bøyle de har der.. fikk litt riper i lakken og en liten bulk nederst på venstre bakskjerm...ble så gretten at jeg ikke orka å gå ut å se på skadene før jeg kom hjem..hehehe

 

Nå prøver jeg bare å holde meg på veien og kjøre pent. Mistet lappen og måtte være fotgjenger i 3 mnd ifjor høst...samt betaler på bot enda sombrero

 

Har en kompis som kjørte rett over rundkjøringa EN time etter at han tok lappen..det måtte vært litt av ett syn det..hehehe heldigvis bare noen busker og en grei kant, men...lattis :D

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom jeg på en bra en til, en venninne og jeg skulle ned til Oslo på Deep Purple konsert. Vi kjørte hennes Ford Escord Mk1 fra 1975, og den har sånn fotpumpe du tråkker på for å få spylervæske på vinduet...Vel den greia der funka ikke akkurat så bra og det var skikkelig veistøv og drit på ruta og vi så nesten ikke en drit. Så stoppa vi på en bensinstasjon og kjøpte sånn vindusrens. Og resten av turen satt jeg tidvis med arma så langt ut jeg fikk den å spraya på ruta...holdt på å daue av latter. For det så sikkert skikkelig latterlig ut... ;)

Det beste var da vi kom til bomringen uttafor oslo. Synes å huske at det kosta 15 spenn og vi hadde seff bare 20 kroning. Kasta oppi den korga men den kom bare ut igjen...danna seg jo den køa bak da, og det satt ingen i luka. Så vi bare kjørte, tror jeg lo stort sett i 40 av de 50 mila vi kjørte nedover gitt..

Jeg satt med pledd på meg også, fordi vi fikk ikke satt på varmen skikkelig...hehe

Typen hennes viste henne hvordan da vi kom hjem..tabbe gitt..men men minner for livet :D

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også rygge på huset :rolleyes: litt uforskyldt da :P vi bor i enden av en blindvei i bunnen av en smal men bratt bakke, måking er det så som så med :P

Jeg skal på jobb har på de finfine piggfrie vinterdekka :D tar god fart.. kommer halveis også NEI!!!! Begynner å skli baklengs, og uansett hva jeg gjør går det fortere baklengs... valget står tilslutt mellom naboens NYE audi (med prøveskilter) og huset... det ble huset....

Har jo også rygga på en politibil med blålysene på... sånn caravell opplegg :P.. Gikk heldigvis så sakte at det ikke skjedden no og kunne ikke se snuten så jeg flisa avsted :P :P Men alikevel HALLO!! en politibil MED BLÅLYS som står å skiller seg mer ut enn en ti meter høy albino blandt pygmeéne...

 

Så hadde jeg en liten 1.2l POLO (helt ny) som jeg fikk mens bilen ble fiksa, greide å kvele den ETTERTRYKKELIG i bakkstart (nedoverbakke notin ), ikke skjønner jeg hvordan det overhodet er mulig, saken var jo at jeg faenikke fikk start på bilen etterpå, og til tross for clutching og febrilske forsøk på å få bilen til å trille med spastiske kupe bevgelser rikket den seg ikke, og starteren bare gikk og gikk.. måtte til slutt gå ut av bilen, dytte den igang kaste meg inn og endelig få start på den :rolleyes: ...

 

Kommer nok flere (og morsommere) episoder etterhvert som jeg får lappen for ambulanse

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo forsåvidt ikke min skyld, og kanskje ikke så flaut heller. Men det var en morra på vinteren jeg var på vei i en gammel mazda 929. Det snødde som f, og snøen var tung. Plutselig hadde jeg vindusvisker på sideruta i stedenfor på frontruta. P.g.a. den tette snøinga så ble jo frontruta rimelig fort tildekka, og jeg så ikke en dritt.. Måtte bare sveive ned sideruta og stikke hue ut for å se noe.. Jeg passerte flere busslommer og steder hvor jeg kunne kjørt ut å stoppa. Men dette var på morran, og denne strekningen var ikke brøyt, så det var dungevis med snø og sørpe alle steder unntatt i hjulspora på veien, så jeg turte ikke kjøre ut av frykt for å sette meg fast.. Så jeg kjørte flere km med hue ut ruta, og kom endelig til en bensinstasjon der de akkurat hadde brøytt. Så jeg svingte ut der og fikk satt fast vindusviskeren igjen.. Den hadde bare løsna fra akslingen under belastningen slik at den falt ned på sideruta.. Er jo forsåvidt ille nok å ratte på det føret, men det var jo ikke akkurat bedre i den ukomfortable stillinga med hue ut vinduet, og med brillene (og forsåvidt hele trynet) fulle i snø.. Undres på hva møtende bilister tenkte... :)

 

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringshuset på Trondheim torg. Skulle parkere åsså kjørte jeg rett inn veggen. Men pluttselig begynte "veggen" å røre på seg. Viste seg å være en branndør som var festet med magnet. Stengte utgangen/inngangen å greier. hehe:)

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... her var det masse artig å lese....:)

det er det jg sier...gutter kan ikke kjøre bil... skulle nesten tro at dere har fått lappen i posten,hehe.....

 

Hvis du aldri har kjørt ut, har du ikke satsa hardt nok... ;)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du aldri har kjørt ut, har du ikke satsa hardt nok... ;)

Vell talt må jeg si. Den skal jeg huske til neste gang. hehe

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår