Gå til innhold

Ny banerekord på AUTOFIL ikveld

Ranger emnet


realace

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har Top Gear testet Sti vs Evo i mange forskjellige varianter.Så det kan være at dere snakker om 2 forskjellige episoder her.Jeg har en der de tester Fq300 vs "bugeye" Sti m/Prodrivepakken. 301 vs 305hk.

 

Har også en der Tiff Nedell og Vicky Butler-Henderson tester de 2 mot hverandre, tror programmet heter 5th Gear!

 

 

Som nevnt, hadde de satt samme kriterier på testinga deres så hadde nok resultatene vært annerledes ja :-)

Men i underholdningens tegn så lar vi gutta leke seg med det de har :rolleyes:

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"banetestene" deres er ikke å betrakte som noe annet en ren skjær underholdning.

 

Danner ikke i nærheten av noe grunnlag for å sammenligne forskjellige biler's kjøreegenskaper.

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen?

 

Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en

 

Ja, det tror jeg også... hjelper med noen hester mer på den banen...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må si meg enig i at de testene til Autofil er ganske useriøse med tanke på tider osv. men jeg tror ikke det er det de sikter seg inn på heller....det blir et mer "folkelig" program(som vel er meningen) når de gjør det på den måten, og ikke tar med all slags testdata.

De legger vekt på kul filming og humor, som sikkert er fint for mange.

 

MEN...for den bil interesserte som liker litt mer enn at Jan Erik sleiker på spoilern og prater om hva han kan stikke inn i eksospotta blir det for kjedelig.

Topgear er et program etter min smak, med slakting av "supercars" og virkelig testing på en krecvende bane, samtidig som de har humoren på plass.

***Orji***

 

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen?

 

Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en [/quote

 

SELVFØLGELIG grisebanker en M3 CSL en celica t-sport på bane... MEN bli ikke overrasket om den IKKE gjør det på autofil.

 

Focus RS banker celica t sport

EVO6 banker celica t sport

M3 banker celica t sport

Osv..

 

Og en ting til... Dodge ram er ikke like rask på bane som en focus RS.. det blir rett og slett bare FOR teit å tilnærme seg en slik påstand... RS kjører ifølge TopGear's magazine egne tester raskere rundetider på nurburgring enn 911 carrrera og m3... og de gutta sitter ikke med stoppeklokke inni bilen når de tar rundetider...

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zzz...Zzz
Originally posted by JuIius

Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen?

 

Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en [/quote

 

SELVFØLGELIG grisebanker en M3 CSL en celica t-sport på bane... MEN bli ikke overrasket om den IKKE gjør det på autofil.

 

Focus RS banker celica t sport

EVO6 banker celica t sport

M3 banker celica t sport

Osv..

 

Og en ting til... Dodge ram er ikke like rask på bane som en focus RS.. det blir rett og slett bare FOR teit å tilnærme seg en slik påstand... RS kjører ifølge TopGear's magazine egne tester raskere rundetider på nurburgring enn 911 carrrera og m3... og de gutta sitter ikke med stoppeklokke inni bilen når de tar rundetider...

 

Kan sikkert banke celicaen, men her kjører de bare på et forsøk, vel? og da kjørte celicaen best.. Hvis lanceren hadde fått noen forsøk til så hadde den sikkert fått bedre tid. Lanceren er 300kg tyngre. Syns jeg kan huske at han ikke tapte så mye tid når han kjørte med celicaen, da kjørte han bra. Når han kjørte lanceren så tapte han litt på sladdinga, spesiellt på den siste, så dette har han nok ikke fått flere forsøk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Subsuki

 

Hehe...men jeg er helt sikker på at celica T sport kjører fletta av en hvilken som helst Granada:D

 

Hehe... you never know... :D ;)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår