Gå til innhold

NFS Underground 2 Tråden

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Originally posted by Flexxi

 

Når du er Garage, gå på world map. Der kan du bla nedover og se hvilke løp du har completed og not completed. Du kan velge de derifra og kjøre de. Er sikker på at når du har kjørt noen av de vil det poppe flere opp på mapet i Exploring mode. :)

 

Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op

Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig!

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jødahl

 

Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op

Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig!

Kjør noen outrunløp til du har råd å style/tune bilen slik at du får tre stjerner. OBS OBS! Du kan vinne unique upgrade parts på outrun løpene. Så er det sagt. ;)

 

Du får kanskje ikke fortsette før du har kommet med på alle DVD-coverne på den levelen du er på.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har Xbox med Live! her?!?! Jeg fatter ikke hvordan i svarte jeg gjør meg "klar" til å kjøre der!! Har trøkka på alle knappene på kontrolleren, men ingen "funker"... Blir kicka ut hele tiden fra serverne, siden jeg er så treig\ikke får det til!

 

HJELP!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTn min trekker mistenkelig mye på bakhula :mad: Noen andre som har merka at biler ikke trekker på de hjula de gjør i virkeligheten? Tror ikke Celica T23 har kommet med 4x4 men den oppfører seg da som en..

 

Og hvordan bytter man biler? Spiller på xbox. Tenkte jeg skulle bytte ut den minst påkosta med en H2 eller annen gøy stor bil.. Hvem av de er best?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

TTn min trekker mistenkelig mye på bakhula :mad: Noen andre som har merka at biler ikke trekker på de hjula de gjør i virkeligheten? Tror ikke Celica T23 har kommet med 4x4 men den oppfører seg da som en..

 

Og hvordan bytter man biler? Spiller på xbox. Tenkte jeg skulle bytte ut den minst påkosta med en H2 eller annen gøy stor bil.. Hvem av de er best?

 

Ser jo alltids hvor trekket er hvis du slenger bilen på benk da. :) Hvis du kjører til car lotten (de lyseblå på kartet) kan du bytte ut bilene dine der, men du får ikke noe igjen for trimming av bilen, får en helt stock av den typen du vil ha

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jødahl

 

Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op

Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig!

 

Hadde samme problem, bilen din er ikke nok stylet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mitsubishi Eclipse jeg ble sånn passe fornøyd med. :)

eclipse.jpg

 

Drifte-kjerra mi:

dorifto.jpg

 

200SX'en jeg vanligvis kjører. Er ikke helt glad i vinylene og sånn, men man må jo ha det for å komme videre.

200sx_front2.jpg

200sx_rear2.jpg

 

Noen eldre bilder av 200SX'en. Liker den bedre sånn!

200sx_front.jpg

200sx_rear.jpg

 

P.I.M.P Hummer!

h2.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Biff

 

Ser jo alltids hvor trekket er hvis du slenger bilen på benk da. :) Hvis du kjører til car lotten (de lyseblå på kartet) kan du bytte ut bilene dine der, men du får ikke noe igjen for trimming av bilen, får en helt stock av den typen du vil ha

 

De trekker som de skal, men jeg synes ikke oppfører seg deretter.. Hmm.. Kanskje fordi jeg ikke er vant til så spreke biler.. Får se om jeg finner noe bedre, bare synd jeg mister alle modsene..

 

Hvilke av SUVene er kulest å pimpe forresten? Post bilder :D Må jo bare ha en

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en RX7 med visual rating 7.12. Den er sort med NFSU2 vinyl som man finner under "Unique"

 

Jeg har fremdeles 70000 i cash uten å ha brukt cheat. Jeg synes spillet er litt for enkelt på medium og vinner Underground racing league-løpene ved å ta igjen de andre bilene.

 

Jeg spiller på PS2.

 

Jeg synes det var skuffende utvalg i biler på spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår