jødahl Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by Flexxi Når du er Garage, gå på world map. Der kan du bla nedover og se hvilke løp du har completed og not completed. Du kan velge de derifra og kjøre de. Er sikker på at når du har kjørt noen av de vil det poppe flere opp på mapet i Exploring mode. :) Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig! 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by jødahl Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig! Kjør noen outrunløp til du har råd å style/tune bilen slik at du får tre stjerner. OBS OBS! Du kan vinne unique upgrade parts på outrun løpene. Så er det sagt. ;) Du får kanskje ikke fortsette før du har kommet med på alle DVD-coverne på den levelen du er på. 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 FEIT Supra:cool: quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Noen som har Xbox med Live! her?!?! Jeg fatter ikke hvordan i svarte jeg gjør meg "klar" til å kjøre der!! Har trøkka på alle knappene på kontrolleren, men ingen "funker"... Blir kicka ut hele tiden fra serverne, siden jeg er så treig\ikke får det til! HJELP! Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 TTn min trekker mistenkelig mye på bakhula :mad: Noen andre som har merka at biler ikke trekker på de hjula de gjør i virkeligheten? Tror ikke Celica T23 har kommet med 4x4 men den oppfører seg da som en.. Og hvordan bytter man biler? Spiller på xbox. Tenkte jeg skulle bytte ut den minst påkosta med en H2 eller annen gøy stor bil.. Hvem av de er best? Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Det virker litt slik at TT'n gjør det, men du merker STOR forskjell på å kjøre RWD og 4x4 i svingene quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Supraguy: Pen den MX5'en! Etter mange timer foran Playstation har jeg endelig laget en jeg er 100% fornøyd. Husker ikke nr. på dekaler og sånn, men regner med at det kommer på bilen min før sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by zoom TTn min trekker mistenkelig mye på bakhula :mad: Noen andre som har merka at biler ikke trekker på de hjula de gjør i virkeligheten? Tror ikke Celica T23 har kommet med 4x4 men den oppfører seg da som en.. Og hvordan bytter man biler? Spiller på xbox. Tenkte jeg skulle bytte ut den minst påkosta med en H2 eller annen gøy stor bil.. Hvem av de er best? Ser jo alltids hvor trekket er hvis du slenger bilen på benk da. :) Hvis du kjører til car lotten (de lyseblå på kartet) kan du bytte ut bilene dine der, men du får ikke noe igjen for trimming av bilen, får en helt stock av den typen du vil ha '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by jødahl Nå er det gjort og jeg er ferdig med 30% :op Men fortsatt ingen fremgang. Ikke noe nytt på kartet eller noe. Enste som bekymrer meg er at det står 2/3 URL løp. Hvor i ******* er det siste??? Begynner å bli utolmodig! Hadde samme problem, bilen din er ikke nok stylet. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 En Mitsubishi Eclipse jeg ble sånn passe fornøyd med. :) Drifte-kjerra mi: 200SX'en jeg vanligvis kjører. Er ikke helt glad i vinylene og sånn, men man må jo ha det for å komme videre. Noen eldre bilder av 200SX'en. Liker den bedre sånn! P.I.M.P Hummer! '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Nå kan man legge til flere biler. torrent linker her; http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3260305&hit=1 http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3260304&hit=1 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Biff Ser jo alltids hvor trekket er hvis du slenger bilen på benk da. :) Hvis du kjører til car lotten (de lyseblå på kartet) kan du bytte ut bilene dine der, men du får ikke noe igjen for trimming av bilen, får en helt stock av den typen du vil ha De trekker som de skal, men jeg synes ikke oppfører seg deretter.. Hmm.. Kanskje fordi jeg ikke er vant til så spreke biler.. Får se om jeg finner noe bedre, bare synd jeg mister alle modsene.. Hvilke av SUVene er kulest å pimpe forresten? Post bilder :D Må jo bare ha en Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by bmwknutn Nå kan man legge til flere biler. torrent linker her; http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3260305&hit=1 http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3260304&hit=1 Virker de da? Skal man legge de i cars mappa??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Jeg kjører en RX7 med visual rating 7.12. Den er sort med NFSU2 vinyl som man finner under "Unique" Jeg har fremdeles 70000 i cash uten å ha brukt cheat. Jeg synes spillet er litt for enkelt på medium og vinner Underground racing league-løpene ved å ta igjen de andre bilene. Jeg spiller på PS2. Jeg synes det var skuffende utvalg i biler på spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Supraguy Virker de da? Skal man legge de i cars mappa??? Sikkert i cars mappa ja..er bare å prøve, har ikke fått testa selv enda..si fra om du får det til da:) 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg