eirikoo Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Ideal: Godt poeng. Man må jo forutsette at avstanden blir målt skikkelig skal det være noe vits. Ellers blir det bare trynefaktor og dagsform som avgjør... Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Liten vits i ligge med kun et par cm'ers avstand til bilen foran. Men, hvis jeg tar igjen en bil på en vei hvor det er vanskelig å kjøre forbi, og denne ikke umiddelbart slipper meg forbi, legger jeg meg selvfølgelig på fangeren for å vise at jeg skal forbi. Noen skjønner ikke dette heller, og pumper på bremsen og hisser seg opp. hva vitsen med DET er skjønner ikke jeg. slipp folk forbi og bli ferdig med det! I køkjøring er det selvsagt idiotisk å ligge for nærme. Men legitimt å gjøre det hvis det er bilen foran som "hindrer". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Hvis jeg vil forbi en bil foran meg pleier jeg å komme ganske fort opp mot hekken på bilen, blinker et lite flash med lysa, og legger meg i normal avstand igjen. Gjentas om nødvendig. :D Da slipper jeg å ligge helt opptil bilen, men får frem poenget mitt likevel. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by eirikoo Hvis jeg vil forbi en bil foran meg pleier jeg å komme ganske fort opp mot hekken på bilen, blinker et lite flash med lysa, og legger meg i normal avstand igjen. Gjentas om nødvendig. :D Da slipper jeg å ligge helt opptil bilen, men får frem poenget mitt likevel. Litt venstre "ronking" med blinklyset funker også Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 ^^^^ what ever workes for you.... :rolleyes: Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Husk at dette er ett engangstilfelle. Og en lastebil på mange titalls tonn har ingen ting en meter fra en bil å gjøre. da går det ut over trafikksikkerheten. tenk hva som hadde skjedd hvis bilen måtte bremse for noe... bang... Da hadde det blitt uaktsomt drap på lastebilsjåføren.... Kan aldri tenke meg politiet hadde slått så hardt ned på det om det hadde vært to personbiler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg