Gå til innhold

Prosjekt omega :)

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Jeg slettet min forrige prosjekt tråd, pga mangel av bilder, og får å få det litt mer strøkent, så legger jeg ut ny!

 

Var ute i tussmørket og tok bilder nå, men de skifter jeg ut snart.. bilen er da som sagt original enda, men senkesett og felger er første prioritet.. etterpå så kommer det fangere og skjørter.. Motormessig så er vel egentlig planer for det etterhvert også, men tar utseende først :)

 

Litt info:

 

- 88 modell

- 2.0i uten kat

- 230k på telleren

- Eid av eldre ektepar

- Tatt all rust

- Veldig bra stand, har kvitteringer for 60000 kr liggendes.. over ett visst antall år, men mye påkostet i det siste..

 

Bilen manglet ett "rom" inne i midtkonsollen, så jeg laget meg ei plate der, så fikk jeg plass til mobilholder også :)

omega01.jpg

 

 

Innspill?? skriver mer senere, ettersom jeg gjør ting :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke hva den glitterdingsen din er for noe..

 

Du må skrike ut om du trenger deler.. har høy midtkonsoll, 3000 sideskjørt, 3000 grill, penere seter, Hattehylle med høytalerplass(ikke alle har) Samt du kan få kjøpe rå 8,5x18" felger for 13.000,- :D Og litt annet dill har jeg..

 

Omega e go bil, men hva er prosjektkonseptet? Mulig jeg legger prosjektlista litt høyt da.. Kan tyde på det når jeg ser på mange av postene her.. :)

 

Stå på!

www.turbomega.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pleksiglass, med opel logo og lys.. skal fikse mer på den.. jeg hadde bare ett digert hull rett inn i dashen skjønner du, så tenkte jeg skulle lage noe kult å ha der, utenom det originale..

 

Den grillen skulle jeg hatt, og ett ratt.. har du det? Sideskjørt også.. men først tenkte jeg att jeg skulle senke den, men er ikke vegen for å handle inn litt mer..

 

Prosjektet er å få senket den, felger, fangere, skjørter og lakk egentlig.. få den generelt sett finere enn den er.. Syns det er prosjekt nok jeg, uten å måtte bytte hjulbuer og slik, for det har jeg ikke kompetanse til.. :)

 

Men send gjerne pm med hva du har, og pris.. jeg er meget intressert

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdateringer.. har fått senket :)

 

FØR SENK

omega05.jpg

 

I PROSESSEN

omega06.jpg

 

ETTER

omega07.jpg

omega08.jpg

 

 

Etter jeg fikk på felgene, og senket den litt, ble helhetsinntrykket mye bedre med en gang :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha nye fangere.. men vet ikke om jeg skal hellakkere de jeg har, og få på lepper, eller kjøpe annen fanger, som er lakkert..

 

omega 3000 er jo mye finere..

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleksiglasset kommer fra ett gammelt dusjkabinett tror jeg.. så den ruglete siden er innover, om du skjønner.. ligger jo masse ledninger og dritt der, så er en fordel å ikke se igjennom ;)

 

Her dessuten prøvd sommerfelger nå da, som jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg.. Alessio F1

 

omega11.jpg

omega12.jpg

 

Toppstripe bak

omega13.jpg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dem passer bra jeg også, og jeg får dem til en uslåelig pris..

 

jeg kjøper dem garantert, men må bare vente på svar fra taksering, om bilen dem satt på blir vrak.. blir det vrak, er det i boks :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår